طرح ملی «رواق کتاب» ایده ای موفق در معرفی برنامه های فرهنگی هنری

شریفی بابیان اینکه طرح ملی «رواق کتاب» ایده ای موفق در معرفی برنامه های فرهنگی هنری گفت: رواق کتاب و «شنبه های کتاب مساجد» از طرح های موفق در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی هستند.

«ابراهیم شریفی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: سوق دادن کودکان، نوجوانان و جوانان به سمت کتاب با هر طرح و ایده ای موجب بالا رفتن سطح جامعه از لحاظ معلومات می شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری با تقدیر از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از خلق ایده های نظیر رواق کتاب و «شنبه های کتاب مساجد» افزود: سایر ادارات فرهنگی نیز از ایده های بزرگ استقبال می کنند و همراه کانون های مساجد هستند.

 

وی افزود: در ایام کرونا که همه کودکان، نوجوانان و جوانان باید به لحاظ پیشگیری در خانه بمانند اجرای طرح های رواق کتاب و «شنبه های کتاب مساجد» که در فضای مجازی هم برگزار می شود موثر است.

 

شریفی بابیان اینکه استان چهارمحال و بختیاری امسال میزبان طرح ملی «رواق کتاب» است اذعان داشت: همه دستگاه ها و نهادهای دولتی و خصوصی باید برای هرچه بهتر برگزار شدن این طرح ملی تلاش کنند.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان اقدامات و برنامه های گسترده و متعددی را در حوزه های مختلف برگزار می کنند و به نوعی یاری گر ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان ها هستند.

 

کد خبر 996233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha