مدارس پایه و اساس  تزکیه و تعلیم هستند

حجت الاسلام سیادت مدارس را اساس و پایه تزکیه و تعلیم دانست و گفت: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان داران نظام اسلامی توسط آموزش و پرورش رقم می خورد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» امروز (۳ آذر) در نشسست با مدیر نمایندگی آموزش و پرورش در شهر پاتاوه، اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در جامعه را به تفصیل بیان کرد .
 

حجت الاسلام «سید رحمت الله سیادت» آموزش و پرورش را جزء ارکان اصلی هر جامه بیان دانست و گفت: بقاء، دوام و پیشرفت هر جامعه به کیفیت تعلیم و تربیت بستگی دارد .


امام جمعه پاتاوه مدارس را اساس پایه و تزکیه و تعلیم دانست و اظهار کرد: تربیت نسل آینده انقلاب و سکان داران نظام اسلامی توسط آموزش و پرورش رقم می خورد.

وی از مدیر نمایندگی آموزش و پرورش خواستار رایزنی با مسئولان آموزش و پروش شهرستان و استان جهت استقلال مدیریت آموزش و پرورش در شهر و بخش شد.

 

امام جمعه پاتاوه گفت: بخش پاتاوه بزرگ ترین جمعیت 90 درصدی دانش آموزی و فرهنگی شهرستان را در خود جای داده و به علت بعد پراکندگی مدارس روستاهای بخش، می طلبد که این اداره در بخش پاتاوه مستقل شود.

«پارسا شعبانی» نیز ضمن خیر مقدم و تبریک به امام جمعه جدید شهر، گزارش کوتاهی از برنامه های آموزش و پرورش و افتخارات کسب شده در سطح استان و کشور توسط فرهنگیان و دانش آموزان منطقه به خصوص در حوزه پرورشی و فرهنگی بیان کرد.

 

مدیر آموزش و پرورش شهر پاتاوه گفت: پرسنل آموزش و پرورش آماده هر نوع همکاری با امام جمعه و ستاد اقامه نماز جمعه شهر و بخش هستند.

 

 

کد خبر 996239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha