۹ آذر آخرین مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت و روان

مهلت ارسال آثار به ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت و روان تا ۹ آذرماه ۹۹ اعلام شده است، این جشنواره در سه بخش برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، ششمین جشنواره بین المللی عکس سلامت روان با هدف افزایش آگاهی در جامعه با استفاده از هنر عکاسان ایران و جهان توسط دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان با حمایت دفتر سلامت روانی، اجتماعی و اعتیاد وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی برگزار می شود.

 

 ابن جشنواره در سه بخش  موضوع آزاد، موضوع سلامت روان و کووید-19 برگزار می شود و آخرین مهلت ثبت نام و دریافت عکس ها؛ 9 آذرماه 99 اعلام شده است.

 

این جشنواره، زیر نظر فدراسیون بین المللی هنر عکاسی (فیاپ) است وعکس هاي راه يافته به این جشنواره، ضمن ثبت در آرشیو FIAP   به نام عکاس، براي دريافت القاب FIAP نیز محاسبه خواهد شد.

 

شرکت کنندگان در هر بخش می توانند چهار عکس (درمجموع 12 عکس برای 3 بخش) ارسال کنند؛ هر عکس را تنها در یک بخش می توان شرکت داد.

 

نسخه های رنگی و تک رنگ از یک عکس می بایست یک عنوان یکسان داشته باشند و نمی توانند همزمان در بخشهای مختلف این جشنواره شرکت داده شوند.

 

داوری آثار 20 دی ماه امسال و اعلام نفرات برگزیده 30 دی ماه 99 خواهد بود؛ همچنین نمایشگاه عکس های برگزیده و تجلیل از برگزیدگان این دوره از جشنواره اردیبهشت ماه سال آینده خواهد بود.

 

کد خبر 996244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha