افزایش برنامه های آموزشی و سرگرمی صدا و سیمای فارس در تعطیلی ۲ هفته ای کرونا

سهرابی گفت: صدا و سیمای مرکز فارس در تعطیلی ۲ هفته ای استان فارس برای مقابله با کرونا در جدول پخش برنامه های خود تغییراتی اعمال کرده و حوزه های اطلاع رسانی، تفریح و سرگرمی و آموزش را افزایش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید تقی سهرابی»، امروز (دوشنبه 3 آذر) با اشاره به برنامه های صدا و سیمای مرکز فارس با موضوع مقابله با کرونا به خبرنگاران گفت: از اسفند سال گذشته تا اواخر مهر امسال، صدا و سیمای مرکز فارس بیش از یک هزار ساعت برنامه با موضوع کرونا و در زمینه اطلاع رسانی، آموزش و تفریح و سرگرمی در صدا، سیما، خبر و فضای مجازی با حضور پزشکان، متخصصان و کارشناسان تهیه و پخش کرده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس افزود: بر اساس نظر سنجی های انجام شده این برنامه ها در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به مردم برای مقابله با کرونا و ایجاد آرامش در جامعه نقش موثری داشته است.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب برنامه های پخش شده در حوزه سیما بیش  از 300 هزار دقیقه برنامه و در حوزه صدا بیش از 27 هزار دقیقه، حوزه خبر بیش از 6 هزار دقیقه و در حوزه فضای مجازی بیش از 2 هزار و230 دقیقه برنامه بوده است.

سهرابی اعلام کرد: در برنامه های تهیه و پخش شده پویش های مختلفی همچون «هر دانش آموز یک سفیر سلامت» و «سپاس پرستار» مورد توجه قرار گرفته است و به بیان احکام شرعی کرونا، تولید بسته های موشن گرافی با موضوع «کرونا را جدی بگیریم» و ... نیز پرداخته شده است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس فارس با اشاره به تشکیل قرارگاه فضای مجازی بیان کرد: این قرارگاه با مشارکت سایر دستگاه های فعال استان به منظور و با هدف تبادل تولیدات از انتشار و پخش کلیپ، موشن گرافی و اسلایدهای آموزشی با محوریت قرارگاه «سلامت» شاهچراغ (ع) و گروه‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، انعکاس تلاش‌های مومنانه خیران سلامت، تشکل‌های مردمی، جهادگران سلامت، خدام آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) فعالیت می کند.

سهرابی تاکید کرد: صدا و سیمای مرکز فارس در تعطیلی 2 هفته ای استان برای مقابله با کرونا در جدول پخش برنامه های خود تغییراتی اعمال کرده و حوزه های اطلاع رسانی، تفریح و سرگرمی و آموزش را افزایش داده است.

کد خبر 996262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha