بوستان هشت هکتاری «سایه» از پروژه های شاخص منطقه ۱۱ شهرداری شیراز است

تذروی گفت: بوستان «سایه» در مساحتی به بزرگی بیش از هشت هکتار و در مجاورت بیمارستان «حضرت رسول اعظم (ص)» در حال اجراست و از پروژه های شاخص منطقه ۱۱ شهرداری شیراز به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد تقی تذروی»، امروز (دوشنبه 3 آذر) در بازدید از روند اجرایی بوستان «سایه» با اشاره به لزوم استمرار اجرای پروژه های عمرانی شهرداری شیراز گفت: یکی از اقدامات انسان محور شهرداری شیراز، افزایش سرانه سبز و احداث بوستان ها در سال های اخیر بوده است.

ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه 11 افزود: بوستان «سایه» یکی از این فضاهاست که موجب افزایش سرانه فضای سبز و سرگرمی شیراز می شود و امیدواریم که تا پایان امسال در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: توسعه سرانه فضای سبز، خدمت مناسبی برای خانواده هاست و در بوستان «سایه» به مناسب‌ سازی مسیر برای جانبازان و معلولان توجه مطلوبی شده است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به بوستان «سایه» به عنوان یکی از پروژه های شاخص منطقه 11 شهرداری شیراز عنوان کرد: این بوستان در مساحتی به بزرگی بیش از هشت هکتار و در مجاورت بیمارستان «حضرت رسول اعظم (ص)» در حال اجراست و از پروژه های شاخص این منطقه به شمار می رود.

تذروی ادامه داد: بوستان «سایه» از زیپ‌لاین ۴۰۰متری و دریاچه و یک پل معلق برخوردار بوده و در آن ایجاد آبشار و آب‌بند و مناسب‌سازی مسیر حرکت جانبازان و معلولان مورد توجه قرار گرفته است.

وی اعلام کرد: در این بوستان فرصت صخره نوردی، غار و دره ‌نوردی و ورزش‌های تعادلی و زمین ورزشی نیز ایجاد شده است و دارای کافی شاپ بوده و فرصت مطلوبی برای شهروندان و گردشگران فراهم خواهد کرد.

کد خبر 996289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha