آغاز ارزیابی بیش از ۱۶۰ موسسه قرآنی استان خوزستان

حجت‌الاسللام فدیعمی گفت: بیش از ۱۶۰ موسسه قرآنی در استان خوزستان با حضور پنج گروه به مدت ۲ هفته ارزیابی و بررسی می‌شوند.

«حجت‌الاسلام علی فدیعمی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: با توجه به اینکه مجموعه دارالقرآن کشور در چند سال اخیر مبادرت به صدور مجوز موسسات قرآنی کرده،  تصمیم گرفته شد که در غالب یک طرح آخرین وضعیت مؤسسات فرهنگی قرآن و عترت را مورد پیگیری، پایش و رصد قرار دهد.

 

رئیس دارالقرآن استان خوزستان با بیان اینکه بیش از ۱۶۰ موسسه قرآنی مورد پایش قرار می‌گیرد افزود: پنج گروه ارزیاب به مدت ۲ هفته مشغول رصد و بررسی فعالیت موسسات قرآنی خواهند بود.

 

وی هدف از برگزاری این طرح را شناخت نقاط قوت و ضعف موسسات قرآنی دانست و اضافه کرد: از دیگر اهداف اجرای این طرح تلاش برای تقویت نقاط قوت، حذف و تعدیل نقاط ضعف احتمالی و تعیین رتبه موسسات قرآنی استان در طرح پایش کشوری است.

 

حجت‌الاسلام فدیعمی تصریح کرد: در طرح پایش عملکرد موسسات به دو شیوه میدانی و اسنادی صورت می‌گیرد و بر اساس شاخص‌های این طرح از جمله کمیت و کیفیت فعالیت، رعایت تکالیف قانونی، میزان رضایتمندی مخاطبان، نقاط ضعف و قوت موسسات، طرح و برنامه‌های ابتکاری انجام شده مورد سنجش قرار می‌گیرند.

 

کد خبر 996331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha