راه اندازی کانون بسیج مهندسین کشاورزی برای نخستین بار در گمیشان

احمدی از راه اندازی کانون بسیج مهندسین کشاورزی با هدف نقش آفرینی بسیجیان در افزایش بهره وری و راندمان تولید در بخش کشاورزی برای نخستین بار در شهرستان گمیشان خبر داد.

سرهنگ «یعقوب احمدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان، با گرامیداشت هفته بسیج گفت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون بسیج است.

 

فرمانده سپاه گمیشان ادامه داد: برای هفته بسیج امسال برنامه های مختلفی پیش بینی شده بود اما با توجه به قرار گرفتن شهرستان گمیشان در وضعیت قرمز کرونا در آغاز هفته بسیج ماهیت برنامه ها را به سمت بهره گیری از فضای مجازی پیش بردیم، همچنین آن دسته از برنامه هایی که با تعداد محدودی قابلیت اجرا باشد با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 


وی از اجرای رژه خودرویی در آغاز برنامه های هفته بسیج در گمیشان خبر داد و افزود: این برنامه با هدف آگاهی بخشی و آماده به خدمت بودن و در صحنه بودن بسیج برگزار شد.

 

احمدی از نواختن زنگ بسیج در بستر سامانه شاد توسط فرهنگیان بسیجی با هدف آشنایی دانش آموزان با مکتب و تفکر بسیجی خبر داد.

 

فرمانده سپاه گمیشان متذکر شد: در هفته بسیج امسال کانون بسیج مهندسین کشاورزی برای نخستین بار با هدف نقش آفرینی بسیجیان در افزایش بهره وری و راندمان تولید در بخش کشاورزی شهرستان گمیشان افتتاح خواهد شد و این کانون در سالی که توسط رهبر معظم انقلاب به نام جهش تولید نامگذاری شده در خصوص پنج محصول اصلی و استراتژیک فعالیت خواهند کرد.

 

وی از راه اندازی ایستگاه های آمران سلامت برای مقابله با کرونا در سطح شهرستان گمیشان خبر داد و تصریح کرد: این طرح که با هدف فرهنگ سازی استفاده از ماسک، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمعات و امر به معروف برای کاهش شیوع ویروس منحوس کرونا در حال اجرا است در نقاط پرتردد به مردم ماسک، دستکش و  مواد ضدعفونی کننده دست اهدا خواهد شد. 

 

احمدی خاطرنشان کرد: اجرای برنامه های فرهنگی، تربیتی و اجتماعی، برگزاری یادواره های شهدا، کارگاه های مهارت افزایی سبک زندگی اسلامی و مسابقات فرهنگی متناسب با هفته بسیج در سطح محلات و فضای مجازی در دست اجرا است.

 

فرمانده سپاه گمیشان یادآور شد: برخی از موضوعات با توجه به تغییر ماهیت شرایط فعلی در دست پیگیری است که اجرای اردوهای جهادی محرومیت زدایی و سازندگی و رزمایش کمک مومنانه در قالب اهدای سبدهای معیشتی و کالاهای اساسی به خانواده های آسیب دیده از کرونا از جمله آنها است.

 

وی از عطرافشانی و غبارروبی گلزار شهدای در ۶ آذرماه جاری با رعایت پروتکل های بهداشتی خبر داد و گفت: همچنین اجرای طرح شهید سلیمانی با عنوان هر خانه یک پایگاه سلامت در تمامی محلات شهری و روستایی گمیشان آغاز شد تا اقناع سازی و افزایش حساسیت مردم درباره ویروس صورت بگیرد و مشکلات ناشی از کرونا در سطح شهرستان کاهش یابد.

 

احمدی تاکید کرد: تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی به ما نشان داد تنها فرمول عبور از مشکلات و بحران ها در کشور حاکم شدن فرهنگ و تفکر بسیجی است.

 

کد خبر 996341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha