جلسه هماهنگی و اجرای«طرح شهید سلیمانی» شهرستان قرچک برگزار شد

جلسه هماهنگی و اجرای «طرح شهید سلیمانی» شهرستان قرچک با حضور مسئولان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان­ های تهران، نشست هم اندیشی رئیس شبکه بهداشت و درمان با فرمانده محترم سپاه درخصوص بررسی فرآیند اجرای «طرح شهید سلیمانی» در شهرستان  قرچک در محل شبکه بهداشت و درمان  برگزار شد. 

در این جلسه معاون امور بهداشتی شبکه بهداشت و درمان، مسئول گسترش و 5 نفر از مراقبین سلامت شبکه بهداشت و درمان بعنوان مسئولین تیم های مراقبتی و فرماندهان حوزه های بسیج خواهران و برادران حضرت زهرا (س)،صدیقه کبری(س)،حضرت معصومه (س)،حضرت زینب (س)،امام حسین (ع)، امام حسن (ع) سیدالشهدا (ع) جهت اجرای این طرح معرفی شدند.

لازم به ذکر است، پس از گفتگو و هم اندیشی در این جلسه، مطابق با تعاملات انجام شده و دستورالعمل ابلاغی وزارتخانه بهداشت  و درمان سه تیم حمایتی، مراقبتی و نظارتی جهت اجرای طرح درنظر گرفته شده است.

در پایان جلسه مقرر گردید: تیم حمایتی شامل 2 نفر از نیروهای فعال بسیج (خواهران و برادران) ، تیم نظارتی شامل کارشناسان بهداشت حرفه ای و محیط (تیم های 4 نفر) با مشارکت ارگان های برون بخش جهت نظارت و بازرسی از اماکن و همچنین برای هر دو پایگاه سلامت در شهرستان یک تیم مراقبتی شامل پزشک و مراقب سلامت پیش بینی گردد.

کد خبر 996353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha