اتحاد اردن و فلسطین برای حمایت از مسجدالاقصی

وزارت امور خارجه فلسطین از هماهنگی لازم با اردن در جهت حمایت از مسجدالاقصی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «آناتولی»، وزارت امور خارجه فلسطین امروز دوشنبه (سوم آذر ماه) در بیانیه ای اعلام کرد: هماهنگی های لازم با دولت اردن در خصوص حمایت از مسجدالاقصی در برابر تجاوزهای رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان با اردن صورت گرفته است.

 

در این بیانیه آمده است: تلاش خود را برای مقابله با اقدامات اشغالگران خواهیم کرد تا بخش های مختلف اعم از کشورهای عربی و اسلامی و منطقه ای و بین المللی به رژیم صهیونیستی فشار بیاورند و جلوی این اقدامات صهیونیست ها را بگیرند.

 

در  ادامه بیانیه آمده است: برای حمایت از مسجدالاقصی هماهنگی های لازم با طرف های اردنی در حال انجام است و نشست هفته گذشته در امان میان «ریاض المالکی» وزیر امور خارجه فلسطین و «ایمن الصفدی» وزیر اردن در همین راستا بوده است.

 

وزارت امور خارجه فلسطین در ادامه اقدامات اشغالگران و جمعیت های شهرک نشین یهودی در افزایش حملات خود به مسجدالاقصی را محکوم کرد و خواستار افزایش حضور علنی فلسطینی ها در مسجدالاقصی شد.

 

وزارت خارجه فلسطین همچنین انجام آیین تلمودی در حیاط های مسجدالاقصی را محکوم کرد.

 

با توجه به اینکه پلیس رژیم صهیونیستی از سال 2003 میلادی اجازه حمله به مسجدالاقصی را به جز جمعه و شنبه را صادر کرده است، ما از اداره اوقاف اسلامی قدس وابسته به اردن بارها خواسته ایم جلوی حملات شهرک نشینان را بگیرد، اما پلیس صهیونیست دست به اقدامی نزده است.

کد خبر 996375

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha