توزیع برنج تظیم بازار در جهرم با استفاده از فضای کسب و کار مجازی

اتحاد گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا، بخشی از سهمیه برنج تنظیم بازار شهرستان جهرم به صورت آنلاین و توسط سامانه فروشگاه های مجازی توزیع می شود.

«بهنام اتحاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: پیرو پیگیری انجام شده در خصوص نحوه توزیع کالاهای تنظیم بازار و تجمع های ایجاد شده، امروز، دوشنبه ۳ آذر ماه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان، مقرر شد با توجه به شرایط شیوع  کرونا، بخشی از سهمیه برنج تنظیم بازار شهرستان جهرم به صورت آنلاین و توسط سامانه فروشگاه های مجازی توزیع شود.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم افزود: سامانه فروش مجازی برای شروع این کار در نظر گرفته شده که سرپرستان خانوار متقاضی جهت دریافت این سهمیه، با نصب سامانه و ثبت نام اولیه می توانند نسبت به خرید آنلاین اقدام کنند. 

 

وی بیان کرد: افراد دیگری هم که توانایی عرضه محصولات در بستر مجازی را دارند می توانند به اداره صمت جهرم مراجعه کرده تا پس از بررسی، از ظرفیت آنان نیز استفاده شود.

 

اتحاد ادامه داد: در حال حاضر متقاضیان می توانند برای خرید آنلاین در ابتدا اپلیکیشن فروش مجازی را دانلود کرده و پس از ثبت‌نام اولیه اقدام به خرید با قیمت مصوب از بخش تنظیم بازار کنند.

 

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جهرم خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند در صورت نیاز، با تماس به شماره 54222300 از راهنمایی و توضیحات بیشتر برخوردار شوند.

کد خبر 996389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha