مشکلات ناشی از کرونا سفره میلیون‌ها ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است

فرخی میکال گفت: مشکلات ناشی از شیوع کرونا کسب و کارها و سفره میلیون‌ها ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است.

«رسول فرخی میکال» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، ضمن ابراز نگرانی از استمرار شیوع کرونا و تشدید مشکلات قشرهای آسیب‌پذیر اظهار داشت: مشکلات و چالش‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا و استمرار آن زندگی، کسب و کارها و سفره میلیون‌ها نفر ایرانی را تحت تاثیر قرار داده است.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با بیان اینکه حمایت از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه باید به شکل جدی‌تری در دستور کار قرار گیرد عنوان کرد: از دولت و رییس‌جمهوری انتظار داریم تدابیری اتخاذ کنند تا اقشار آسیب‌پذیر در معیشت روزانه خود دچار مشکل نشوند.

 

فرخی میکال توجه ویژه‌تر به وضعیت معیشت کارگران روزمزد، کارگران غیررسمی خدماتی، دستفروشان و افراد فاقد بیمه در بحران کرونا و در شرایط حساس کنونی را خواستار شد و گفت: در این میان افرادی که از سوی هیچ نهاد امدادی مورد حمایت نیستند، بیشتر از سایرین در معرض آسیب قرار دارند.

 

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس نگرانی‌ها و دغدغه‌های بسیار زیاد مردم در شرایط کنونی را مورد تأیید قرار داد و عنوان کرد: قیمت اجناس و کالاها به شکل لحظه‌ای در حال افزایش است و این معضل مشکلات زیادی را برای قشرهای مختلف جامعه ایجاد کرده است.

 

وی استفاده از تمام ابزارها توسط دولت و تلاش متولیان امر برای کاهش و ایجاد ثبات در قیمت‌ کالاها و اجناس به ویژه اقلام ضروری مورد نیاز مردم را لازم و ضروری خواند و یادآور شد: باید سیاست‌هایی اتخاذ شود تا از نوسان شدید قیمت کالاها جلوگیری شود.

 

عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس با تاکید بر اینکه اقتصاد، فرهنگ و عدالت محوری از جمله تاکیدات و رهنمودهای مقام معظم رهبری به مجلس یازدهم بوده است خاطرنشان کرد: انتظار داریم دولت و وزارتخانه‌های ذیربط به رسالت خود عمل کنند زیرا در حال حاضر قشر متوسط جامعه هم به قشر نیازمند تبدیل شده‌ است.


 

کد خبر 996413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha