شهروندان آبادانی و خرمشهری مجاز به تردد در مسیر این دو شهرستان هستند

حیدری با بیان اینکه شهروندان آبادانی و خرمشهری برای تردد در مسیر این دو شهرستان هیچگونه مشکلی ندارند گفت: تنها خروجی و ورودی های شهرستان ها کنترل می شوند.

«محمد حیدری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با بیان اینکه طی دو روز گذشته دستورالعمل های جدید ستاد ملی مبارزه کرونا با هدف اعمال محدودیت های بیشتر و مداخله در سلامت مردم در شهرستان خرمشهر به اجرا در آمده است اظهار کرد: محدودیت های کرونایی که در فروردین ماه امسال اجرا شد نتایج خوبی برای مردم، مسئولان و ستاد کرونا در پی داشت.

 

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر افزود: با اجرایی شدن محدودیت های جدید کرونایی شاهد درخواست های زیادی از شهروندان مبنی بر خروج از شهرستان هستیم که از همه عزیزان خواهشمندیم حتی الامکان از شهرستان خارج نشوند و تنها در موارد ضروری که اجتناب ناپذیر است خارج شوند.

 

وی هدف و برنامه طراحی شده دولت و ستاد ملی مبارزه با کرونا را تنها برای سلامت مردم دانست و تصریح کرد: مردم ضامن موفقیت این طرح هستند.

 

حیدری از صدور مجوز برای خروج شهروندان از شهرستان خرمشهر در شرایط خاص خبر داد و اضافه کرد: اگر موارد ضروری همچون بیماری باشد شهروندان می توانند با ارجاع به پزشک و تائید شبکه بهداشت از شهرستان خارج شوند.

 

وی به تردد پرسنل بومی شاغل در شرکت های خارج از محدوده خرمشهر اشاره کرد و ادامه داد: افرادی که در شرکت های صنعتی پیرامون خرمشهر همچون شرکت نیشکر، شرکت شهید احمدیان و شهرک صنعتی خرمشهر با توجه به هماهنگی های انجام شده و با تائید مسئولان شرکت های نیشکر تردد سرویس ها امکان پذیر است و مشکلی برای تردد کارکنان وجود ندارد.

 

فرماندار ویژه خرمشهر تردد شهروندان آبادانی و خرمشهری در مسیر این دو شهرستان را آزاد خواند و یاد آور شد: با هماهنگی که با فرماندار ویژه آبادان انجام شد تردد در مسیرآبادان به خرمشهرهیچ گونه مشکل و ممنوعیتی ندارد و تنها خروجی و ورودی های شهرستان های کنترل می شوند.

 

کد خبر 996427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha