ویزیت رایگان شهروندان و اجرای مسابقات ورزشی در آستارا

در چهارمین روز از هفته بسیج، بیش از ۱۰۰ شهروند آستارایی در پایگاه بسیج شهید محمدزاده ویزیت رایگان و مسابقات ورزشی در این شهرستان برگزار شد.

«بهزاد قنبری» در حاشیه اجرای طرح ویزیت رایگان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در قالب طرح غربالگری«شهید حاج قاسم سلیمانی» یکصد شهروند آستارایی در پایگاه مقاومت بسیج شهید محمدزاده مسجد میرزا ویزیت رایگان شدند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه این طرح با هدف کمک و یاری به افراد بی بضاعت و ارتقای سلامت جامعه اجرا شد، افزود: در این طرح یک پزشک متخصص به معاینه شهروندان پرداخت و تست فشار خون و قند شهروندان نیز انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه ویزیت رایگان شهروندان با رعایت کامل دستوراالعمل‌های بهداشتی انجام شد، تصریح کرد: طرح‌هایی که ارتقای سلامت جامعه را به دنبال دارد باید استمرار یابد.

 

قنبری گفت: طرح غربالگری«شهید حاج قاسم سلیمانی» به همت حوزه بسیج شهری شهید نقیب زاده، پایگاه بسیج شهید محمدزاده مسجد میرزا و کانون فرهنگی و هنری شهدای انقلاب اسلامی اجرا شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا به برگزاری مسابقات بازی های انفرادی در سالن ورزشی صالحین اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رشته‌های دارت، فوتبال دستی، پینگ پنگ و تیراندازی با تفنگ بادی برگزار شد.

 

وی با بیان اینکه در این مسابقات ورزشی ۲۰ تیم شرکت کرده بودند، تصریح کرد: این مسابقات توسط حوزه مقاومت بسیج شهید نقیب زاده سپاه ناحیه آستارا و با مشارکت اداره ورزش و جوانان برگزار شد.

 

قنبری خاطرنشان کرد: در این مسابقات پایگاه مقاومت بسیج شهید آهنی مقام اول، بسیج ورزشکاران مقام دوم و پایگاه مقاومت بسیج شهید نوروزی مقام سوم تیمی را کسب کرد.

کد خبر 996459

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha