بانک امانات تجهیزات پزشک در بندر آستارا راه اندازی شد

خورشیدی گفت: بانک امانات تجهیزات پزشکی هلال احمر بندر آستارا برای کمک به نیازمندان راه ‌اندازی شد.

«حسین خورشیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آستارا، اظهارکرد: با راه اندازی بانک امانات تجهیزات پزشکی در شهرستان آستارا فرصتی فراهم شده تا به یاری نیازمندان بشتابیم.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با بیان اینکه این جمعیت آمادگی دارد تا اقلام و تجهیزات پزشکی بلااستفاده مردم نوعدوست و خیر شهرستان را که علاقه مند به وقف آنها هستند، نگهداری کرده و به بیمارانی که نیازمند این تجهیزات هستند به صورت رایگان امانت دهد، افزود: بانک امانات تجهیزات پزشکی باهدف کمک به تسکین آلام بشری و تحقق شعار توان توانمندان در خدمت نیاز نیازمندان راه اندازی شده است.

 

وی با اشاره به اینکه اقلام مورد نظر می تواند تجهیزاتی شامل ویلچر، تخت بیمار، دستگاه ساکشن، کپسول اکسیژن، مانومتر، اکسیژن ساز، عصا، واکر و سایر ملزومات و تجهیزات مورد نیاز بیماران باشد که صحت و سلامت قابل قبول برخوردار هستند، تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا ویروس و ممنوعیت برگزاری مراسم خاکسپاری و ترحیم، تعدادی از خانواده ها هزینه های مربوط به مراسم تدفین و ترحیم درگذشتگان خود را وقف تامین تجهیزات پزشکی برای عموم مردم و نیازمندان می کنند و در این راستا شهروندان نیز می توانند با خرید تجهیزات پزشکی در این امر خیر سهیم باشند.

 

خورشیدی با بیان اینکه این حرکت خداپسندانه و ارزشمند از آبان شروع شده و تا پایان سال جاری ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مردم و خیران برای پیوستن به این حرکت خداپسندانه تجهیزات خریداری شده و یا بلااستفاده خود را به جمعیت هلال احمر آستارا تحویل دهند.

 

رییس جمعیت هلال احمر بندر آستارا با اشاره به اینکه مردم و خیرین این شهرستان همواره در کارهای خیر و خداپسندانه پیشگام بوده اند، خاطرنشان کرد: مردم و خیرین آستارایی این بار نیز با کمک های خود صحنه های زیبایی از کمک به همنوعان و نیازمندان خلق می کنند.

کد خبر 996465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha