آزادسازی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد امام حسن عسگری(ع)

جمیاری با اشاره به آزادسازی ۱۰۰ زندانی جرائم غیرعمد به مناسبت میلاد حضرت امام حسن عسگری(ع) گفت: عفو زندانیان غیرعمد در تمام طول سال ها در قالب ستاد رسیدگی به مشکلات دیه زندانیان نیازمند انجام می شود.

« اسماعیل جمیاری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز با تبریک هفته بسیج در خصوص خبر آزادسازی زندانیان غیرعمد گفت: عفو زندانیان غیرعمد در تمام طول سال ها در قالب ستاد رسیدگی به مشکلات دیه زندانیان نیازمند انجام می شود.

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: تشکیلاتی ستاد دیه رسیدگی به زندانیان نیازمند با حضور دادستان، مدیرکل کمیته امام خمینی(ره)، مدیرکل زندان های و چند عضو فرعی به عنوان افراد مورد وثوق و اطمینان در هر استان با تشکیل جلساتی زندانیان را آزاد می کنند.

 

وی با اشاره به اینکه منابع اصلی تأمین ستاد دیه مردم و خیران هستند بیان کرد: کمک خیّران، تسهیلاتی که بانک ها اختصاص می دهند و گذشت شکّات محور آزادسازی زندانیان غیرعمد است.

 

جمیاری در همین راستا با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش مواسات و همدلی، سازمان بسیج حقوقدانان در سطح ملی با سازمان زندان ها تفاهم نامه همکاری منعقد کردند که در قالب اجرایی رئیس ستاد فرمانده سپاه هر استان هستند و نائب رئیس مدیرکل زندان های هر استان است.

 

وی بیان کرد: مراکز نیکوکاری، بسیج اصناف، بسیج حقوقدانان و ... موفق به جمع آوری اعتباری به منظور آزادسازی زندانیان غیرعمد فراهم شده است که به مناسبت میلاد امام حسن عسگری(ع) انجام می شود.

 

مدیرکل زندان های استان البرز در پایان عنوان کرد: پیش بینی ما این است که تا سه شنبه 4 آذر با گلریزان نهایی، که با مقررات بهداشتی انجام می شود یکصد زندانی را آزاد کنیم.

کد خبر 996478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha