توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت بین نیازمندان در سالروز ولادت امام حسن عسکری (ع)

حجت الاسلام رمضانی گفت: به مناسبت ولادت امام حسن عسکری (ع) و در راستای کمک مومنانه، یک هزار و ۲۰۰ بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان قزوین توزیع می شود.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین گفت: به مناسبت ولادت امام یازدهم شیعیان امام حسن عسکری (ع) و در راستای کمک مومنانه، یک هزار و 200 بسته گوشت قرمز بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا در سطح استان قزوین در حال توزیع است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: این اقدام با مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، موسسه حضرت خدیجه (س) و برنامه تلویزیونی سمت خدا انجام شده است.

 

وی عنوان کرد: این اقدام برای سومین بار در سال جاری است که صورت گرفته و بسته های یک و نیم کیلویی گوشت با مشارکت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین در میان خانواده های نیازمند، خانواده های از کارافتاده، آسیب دیده از ناحیه کرونا و خانواده های بدسرپرست در حال توزیع است.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: اگرچه شرایط جامعه به دلیل شیوع بیماری کرونا و مشکلات اقتصادی که وجود دارد برای مردم سخت شده است ولی پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، اقدامات مختلفی را در مسیر کمک به خانواده های نیازمند شاهد هستیم که کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین هم در این مسیر اقدامات خوبی را داشته اند.

 

وی یادآور شد: توزیع بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی در بین خانواده های نیازمند، ضدعفونی محلات و آموزش های عمومی مقابله با ویروس کرونا از طریق فضای مجازی از جمله اقداماتی است که کانون های مساجد از زمان شیوع این ویروس منحوس آغاز کرده اند و این فعالیت ها همچنان ادامه دارد.

کد خبر 996501

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha