اجرای محدودیت ها و مصوبات ستاد کرونا بدون همکاری شهروندان امکانپذیر نیست

فرماندار شهرستان مهران گفت: اجرای محدودیت ها و مصوبات ستاد مبارزه با کرونا بدون همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان امکانپذیر نیست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، «اسد قاسمی» در حاشیه بازدید از اصناف و ادارت شهرستان مهران، در راستای اجرای مصوبات ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا، اظهار کرد: این بازدید در راستای اجرای چگونگی رعایت دستورالعمل های بهداشتی از ادارات و اصناف شهرستان صورت گرفته است.

 

 وی تصریح کرد:  وضعیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در ادارات و اصناف شهرستان مطلوب بوده است و در مواردی نیز به بانک ها  و صنوف تذکرات لازم داده شد.

 

قاسمی افزود: اجرای محدودیت ها و مصوبات ستاد کرونا بدون همکاری و رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی شهروندان امکانپذیر نیست.

 

فرماندار مهران گفت: اصناف و بازاریان باید  به اجرای مصوبات ستاد کرونای شهرستان در زمینه پروتکل های بهداشتی توجه جدی داشته باشند.

 

 وی تصریح کرد: نظارت برای اجرای مصوبات ستاد کرونا توسط اعضای این ستاد، از موضوعات بسیار مهمی است که مسئولان باید در دستور کار خود قرار دهند و کسانی که  مصوبات ستاد کرونا  توجه نداشته باشند برابر قانون برخورد کنند.

 

قاسمی خاطرنشان کرد: انتظار می رود شهروندان در راستای اجرای محدودیت ها و پروتکل های ابلاغی همکاری لازم را داشته باشند و تخلفات صنوف  را به ستاد کرونا شهرستان گزارش دهند.

کد خبر 996534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha