ممانعت از سفر بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه های راه آهن شرق

شرقی گفت: با اتصال تمامی دفاتر فروش بلیط قطار به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در زمان فروش بلیط، وضعیت مسافر از بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به کرونا در سامانه وزارت بهداشت استعلام و از سفر این بیماران جلوگیری می شود.

«رضا شرقی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: از سفر بیماران مبتلا به ویروس کرونا در ایستگاه های راه آهن شرق خودداری می شود.

 

مدیرکل راه‌آهن شرق ایران افزود: با اتصال تمامی دفاتر فروش بلیط قطار به سامانه شناسایی بیماران مبتلا به ویروس کرونا در زمان فروش بلیط وضعیت مسافر از بانک اطلاعاتی بیماران مبتلا به کرونا در سامانه وزارت بهداشت استعلام گرفته می شود.

 

شرقی ادامه داد: در صورت ابتلای مسافر به ویروس کرونا،  بلیط صادر نخواهد شد و از سوار شدن این افراد به قطار جلوگیری می شود لذا مسافرانی که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، پس از بهبودی و با داشتن تست منفی کرونا می توانند جهت خرید بلیط قطار اقدام نمایند.

 

 

وی با اشاره به اعمال محدودیت های کرونایی از اول آذر ماه جاری، گفت: محدودیت های دو  هفته ای جهت کنترل بیماری کرونا اعمال می شود، اما  با توجه به بخشنامه ستاد ملی کرونا تداوم فعالیت برخی از مشاغل ضروری است که حمل ونقل ریلی از جمله آن ها است.

 

مدیرکل راه‌آهن شرق ایران بیان کرد:  جهت این موضوع مکاتباتی با فرمانداری ها و استانداری داشتیم و لیست افراد و خودروهایی که حامل مأمورین راه آهن هستند، معرفی شدند.

 

وی در پایان با بیان اینکه ضد عفونی‌ کردن قطارهای مسافربری به صورت روزانه و مستمر در مجموعه راه‌آهن شرق انجام می شود، خاطرنشان کرد: در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا ویروس، تمامی مأمورین موظف به استفاده از ماسک و دستکش شده اند.

کد خبر 996539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha