بیش از ۱۴ هزار بسته معیشتی در طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی توزیع می شود

فاز دوم مرحله سوم کمک های مؤمنانه بسیج و سپاه با همکاری دیگر نهادها در حالی آغاز می شود که علاوه بر تنوع کمک ها، تأکید بر طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا مد نظر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین معروفی، سه شنبه(4 آذر) همزمان با هشتم ربیع الثانی، میلاد امام حسن عسکری علیه السلام در حاشیه توزیع کمک های مؤمنانه بسیج و سپاه ثارالله استان و آستان قدس رضوی گفت: امروز فاز دوم مرحله سوم کمک های مؤمنانه آغاز می شود که علاوه بر کمک های معیشتی؛ کمک هایی در زمینه اشتغال، ازدواج آسان، آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و جهیزیه هم در این مرحله مد نظر است که طی روزهای آینده نسبت به آن اقدام می شود.

 

 

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: امروز 14 هزار و 300 بسته معیشتی هر یک به ارزش 350 تا ۳۷۰ هزار تومان و در مجموع به ارزش نزدیک 5 میلیارد تومان توزیع می شود که شامل برنج ایرانی و هندی، حبوبات، چای، ماکارونی، رب گوجه و به اضافه 650 کیسه آرد متعلق به جنوب استان، است.

 

وی ادامه داد: این کمک ها بر اساس شناسایی که از قبل انجام شده توزیع می شود با این تفاوت که در این مرحله بر اساس طرح محله محور شهید حاج قاسم سلیمانی برای قطع زنجیره کرونا و شامل افرادی است که بیشترین فشار از ناحیه مشکلات معیشتی حاصل از ویروس کرونا بر آنان وارد شده است.

 

 

سردار معروفی با بیان اینکه کمک به ماندن افراد در قرنطینه برای نجات از بیماری از دیگر اهداف توزیع این کمک های محله محورِ طرح شهید حاج قاسم سلیمانی است؛ اظهار کرد: این کمک ها تا زمانی که درگیر ویروس کرونا باشیم، ادامه دارد و علاوه بر رده های حمایتی، از خیرین و مردم تقاضا داریم انفاق خود ار رها نکنند که ما بر اساس نظر ولی فقیه برای کمک به مردم آسیب دیده اقدام می کنیم.

 

سعید کاظمی، دبیر کانون خدمت رضوی استان کرمان هم با بیان اینکه همه رده های حمایتی در توزیع کمک های مؤمنانه به دنبال رفع دغدغه های مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مشکلات معیشتی مردم هستند؛ گفت: آستان قدس رضوی نیز به سهم خود در مراحل مختلف در این امر شرکت می کند.

کد خبر 996544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha