جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) مجازی برگزار می‌شود 

حسن اقبالی گفت: امشب جشن مجازی میلاد سعادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.

«حسن اقبالی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت امام حسن عسکری (ع، گفت: امشب جشن مجازی میلاد سعادت امام حسن عسکری (ع) برگزار می شود.









مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج افزود: با توجه به شرایط کرونایی تصمیم گرفتیم این جشن را به صورت مجازی برگزار کنیم و در همین راستا علاقمندان می توانند از طریق پیج اینستاگرام کانون تماشاگر جشن میلاد امام حسن عسکری (ع) شوند.










وی بیان کرد: این جشن راس ساعت ۲۱ شب آغاز شده و ساعت ۲۱ و ۴۵ دقیقه به پایان می رسد و در این بازه زمانی ویژه برنامه مولودی خوانی اجرا می شود.










اقبالی ابراز کرد: در ایام کرونایی سعی کردیم برنامه های مناسبتی را به صورت زنده از طریق پیج اینستاگرام اجرا کنیم.









مدیر کانون فرهنگی هنری بقیه الله کهنوج در خصوص سایر برنامه های کانون، اظهار کرد: به مناسبت بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی، طرح شنبه های کتاب به صورت مجازی برگزار شد.
 

 

 

 

 

 

 

 



وی عنوان کرد: به همین منظور کتاب هایی از زندگی شهدا کتاب از جمله کتابی تحت عنوان ذوالفقار برگرفته از خاطرات شهید حاج قاسم سلمیانی از عملیات هایی که در آن شرکت داشته همراه با عکس های متنوع از حضور این شهید بزرگوار در زمان جنگ، در قالب کلیپ هایی ۶۰ ثانیه ای برای معرفی به مخاطبین تولید شده و این کلیپ ها در فضای مجازی منتشر شد.









اقبالی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای طرح شنبه های کتاب، آشنایی بیشتر قشر جوان و نوجوان با سبک زندگی و سیره شهدا و الگو برداری از زندگی این اسوه های ایثار و همچنین ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی بود.

کد خبر 996561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha