مسابقه کتابخوانی«مردانی حوالی خورشید» برگزار می شود

مسابقه کتابخوانی«مردانی حوالی خورشید» پنجم آذر به صورت مجازی و تستی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مسابقه کتابخوانی«مردانی حوالی خورشید» ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی پنجم آذر ساعت 12 از سایت festivalf.ir برگزار می شود و نتایج مسابقه اواخر آذر اعلام خواهد شد.

 

مسابقه کتابخوانی«مردانی حوالی خورشید» از سوی دبیرخانه جشنواره بین المللی سیمرغ برگزار می‌شود. به ده نفر از برگزیدگان این مسابقه، کارت هدیه ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریالی و چهل بسته فرهنگی نیز به چهل نفر اهدا خواهد شد.

 

«مردانی حوالی خورشید» مشتمل بر ده فصل نوشته دکتر ناصر پروانی است که در آن به بخش هایی از زندگی «امیر حبیب بقایی» فرمانده سابق نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس پرداخته شده است. امیر بقایی از دوستان نزدیک شهید بابایی است. در این کتاب اشاراتی هم به شهید منصور ستاری، شهید عباس بابایی و شهید مصطفی اردستانی شده است. کتاب« مردانی حوالی خورشید» یک ماه پس ار انتشار به چاپ پنجم رسید.

 

دکتر پروانی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبستان یکی از نکات بارز کتاب «مردانی حوالی خورشید» را تبیین نقش پررنگ همسران شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس ذکر کرده است و فصل دهم کتاب با نام «پایگاهی به نام همسرم» را به نقش همسران شهید اختصاص داده است.

 

دکتر ناصر پروانی، مدیر اسبق بیمارستان کودکان مفید، نویسنده و شاعر است . سایه عاشقی، تابوت دخترانه ، تهمت مستجاب، باران، تبسم چشم، دردی به نام عاشقی،‌ دوباره ميسرايمت به نام من به كام عشق، دلی دریا تر از دریا، یک کوزه پر از احساس، کمی دورتر از فاصله ها، شعرهایم بوی باران می دهد ، نگران خودمم، سرطان عشق و دو فنجان غزل از جمله کتابهایی است که این نویسنده و شاعر  به رشته تحریر در آورده است.

 

کتاب «مردانی حوالی خورشید» پانزدهمین اثر دکتر ناصر پروانی مشتمل بر ۱۵۰ صفحه با شمارگان 2200 نسخه توسط نشر شاهد منتشر شده است.

کد خبر 996565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha