دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر حمایت قاطع دارد

حجت الاسلام کرمی، از حمایت قاطع و صد درصدی دستگاه قضا از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، دادستان زنجان ضمن تبریک هفته بسیج به خانواده‌های معزز شهدا و ولی نعمتان انقلاب، بسیجیان مومن، انقلابی و متدین و ضمن پاسداشت خدمات ارزنده بسیجیان به اسلام و انقلاب و دعا برای اتصال این انقلاب به ظهور امام زمان (عج)، از حمایت قاطع و صد در صدی دستگاه قضایی از آمران به معروف و ناهیان از منکر خبر داد.

 

حجت‌الاسلام محسن کرمی افزود: در ایامی که عده‌ای برای انجام این فریضه دینی جان خود را از دست می‌دهند و مورد انواع تهمت‌ها، توهین‌ها و آسیب‌ها قرار می‌گیرند، اهمیت توجه به این فریضه بیش از پیش آشکار می‌شود.

 

دادستان زنجان با بیان اینکه اقدامات اخیر این دادستانی در برخورد با برخی اصناف و پلمپ موقت برخی دیگر در راستای حمایت از آمرین به معروف و ناهیان از منکر بوده است، تصریح کرد: دشمن درصدد هنجارشکنی و تضعیف شعائر دینی در جامعه است، ولی تفکر بسیجی مانع اصلی این جریان بوده و در این راستا از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

 

کرمی اظهار کرد: هر کس  در راستای ممانعت از اجرای این فریضه دینی حرکتی داشته باشد با برخورد قاطع دستگاه قضائی مواجه خواهد شد و از امت حزب‌الله می‌خواهیم با حساسیت لازم در انجام این فریضه مواضع شایسته داشته باشند و مطمئن باشند دستگاه قضایی از اجرای این فریضه حمایت قاطع خواهد کرد.

کد خبر 996581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha