حضور گروه های جهادی طلاب همدانی در بیمارستان های همدان

حجت الاسلام ارتقایی گفت: کرونا باعث شده گروه‌های جهادی بیشتری اعم از خواهران و برادران پای کار بیایند و حتی از کمک‌رسانی در بیمارستان‌ها به عنوان نیروی خدماتی دریغ نکنند.

حجت الاسلام «مهدی ارتقایی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان با بیان اینکه فعالیت گروه‌های جهادی در حقیقت لبیک به فرمان مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری مردم در مبارزه با ویروس منحوس کرونا است، گفت: کرونا باعث شده گروه‌های جهادی بیشتری  اعم از خواهران و برادران پای کار بیایند و حتی از کمک‌رسانی در بیمارستان‌ها به عنوان نیروی خدماتی دریغ نکنند.

 

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان همدان افزود: طلاب جهادی بر اساس حس مسئولیت پذیری و برای کمک به کادر بهداشت و درمان در برخی بیمارستان ها و مراکز درمانی حاضر شده و به خدمت رسانی مشغول هستند.

 

وی افزود: حضور طلاب و روحانیون جهادی در بیمارستان ها در تقویت روحیه بیماران کرونایی بسیار مؤثر بوده و بارها آن ها از دوستان جهادی ما تقدیر و تشکر کرده اند.

 

 وی ادامه داد: یکی از تیم‌های جهادی حاضر در بیمارستان‌های همدان دست به ابتکار جالبی زده است و هر شب بعد از نماز مغرب و عشا تماس تصویری زنده بیماران کرونایی با حرم‌های مطهر در کربلا و مشهد را فراهم می‌کند.

 

حجت الاسلام ارتقایی با تأکید بر اینکه به وجود آمدن استرس در بین بیماران کرونایی، یکی از اصلی‌ترین علل فوت این بیماران است، خاطر نشان کرد: از آنجایی که امکان حضور همراه در کنار بیماران کرونایی وجود ندارد و فضای موجود در بیمارستان‌ها نیز برای بیماران با استرس‌هایی همراه است، بنابراین طلاب برای حل این مشکل در کنار بیماران در بیمارستان حاضر خواهند.

 

وی تصریح کرد: انجام کارهای شخصی بیماران، برقراری تماس با خانواده بیماران، کمک در مصرف دارو و غذا و تهیه دمنوش از جمله فعالیت‌های طلاب در مراکز درمانی است.

 

 

کد خبر 996586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha