مسابقه مجازی کتابخوانی «آیا تو برادر منی؟» برگزار شد 

سهیلا بهادری گفت: در هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی، مسابقه مجازی کتابخوانی «آیا تو برادر منی؟» برگزار شد.

«سهیلا بهادری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، گفت: در هفته بزرگداشت کتاب و کتابخوانی، مسابقه مجازی کتابخوانی «آیا تو برادر منی؟» برگزار شد.



 





رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد بیان کرد: در همین راستا یک هفته قبل از هفته کتاب و کتابخوانی تعداد ۳۰ جلد از این کتاب در مورد زندگی حضرت اباالفضل (ع) است درب منازل اهالی روستا به صورت رایگان همراه با پرسشنامه توزیع شد تا آنها با مطالعه این کتاب ها و پاسخ به سوال ها بتوانند در این مسابقه شرکت کنند.








وی اضافه کرد: علاقمندان به شرکت در مسابقه کتابخوانی تصاویری از پرسشنامه های تکمیل شده را از طریق گروه مجازی کانون برای ما ارسال کرده و ما نیز پس از بررسی پاسخ ها، به ۳ نفر برتر ۳ کارت هدیه ۱۵۰ هزار تومانی اهدا کردیم.









بهادری ابراز کرد: همان طور که می دانید جسم برای ادامه حیات نیازمند غذا است و روح انسان نیز نیاز به غذا دارد و غذای روح کتاب است چرا که با مطالعه یک کتاب خوب می توان به آرامش رسید.




 





رابط کانون فرهنگی هنری ام ابیها روستای تل شیراز عنبرآباد ادامه داد: به همین منظور در هفته کتاب و کتابخوانی تعداد ۱۰۰ پرس غذای گرم بسته بندی شده به همراه ۱۰۰ جلد کتاب درب منازل نیازمندان توزیع شد.








وی اظهار کرد: علاوه بر این نیز طرح شنبه های کتاب که برنامه محوری هفته کتاب و کتابخوانی بود را به صورت مجازی برگزار کردیم و بر همین اساس کلیپ های یک دقیقه ای از معرفی یک کتاب مفید و ویژگی های یک کتاب خوب تولید شده و در فضای مجازی منتشر شد.









 بهادری در خاتمه تاکید کرد: برنامه های بزرگداشت هفته کتاب و کتابخوانی با هدف افزایش سرانه مطالعه در بین اهالی روستا و خانواده های نیازمند و همچنین انس بیشتر آنها با کتاب برگزار شد.

کد خبر 996587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha