۱۰۰ بسته معیشتی به همت اعضای کانون شهدای روستای کرگان در بین خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان گفت: ۱۰۰ بسته معیشتی همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) با مشارکت اعضای این کانون در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

«فرض الله اسکندر زاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 100 بسته معیشتی همزمان با میلاد با سعادت امام حسن عسکری (ع) به همت اعضای کانون شهدای روستای کرگان در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان تصریح کرد: این بسته شامل مرغ، روغن مایع، برنج، تن ماهی، رب گوجه فرنگی است.

 

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا طی چندین مرحله بسته های معیشتی و بهداشتی در بین اهالی روستای کرگان با هدف کاهش فشار اقتصادی و کمک به معیشت خانواده ها صورت گرفته است.

 

اسکندرزاده یادآور شد: این کمک ها در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص کمک به نیازمندان و افراد بی بضاعت صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای کرگان افزود: توزیع 300 بسته بهداشتی از جمله دستکش، ماسک و مایع ضدعفونی دست نیز از دیگر اقدام های بهداشتی در راستای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا است که با مشارکت اعضای این کانون انجام شد.

 

اسکندرزاده عنوان کرد: متاسفانه بیماری کرونا روزهای سختی را به وجود آورده است و جهاد در راه حمایت از خانواده آسیب پذیر ادامه خواهد داشت.

 

کد خبر 996646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha