اجرای طرح هر پایگاه یک خدمت به مناسبت هفته بسیج

چاووشی با اشاره به سامانه مهر کریمانه گفت: در ابتدای بحران کرونا تاکنون توانستیم ۸۰۰ سری جهیزیه تهیه و توزیع کنیم،

«ناصر چاووشی» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان گفت: اولین کاری در بحث شیوع کرونا انجام دادیم این بود که یک بانک اطلاعاتی جامعی از خانواده های نیازمند راه اندازی و شناسایی و سامانه مهر کریمانه به صورت بر خط و آنلاین راه اندازی کردیم.

 

معاون اجتماعی سپاه صاحب‌ الزمان (عج) استان اصفهان اظهار کرد: تاکنون 180 رکورد اطلاعاتی که موبوط به خانوده های نیازمند بر اساس کد ملی این خانواده ها ثبت شده است؛ این اطلاعات ثبت شده تجمع اطلاعاتی است که در بانک های اطلاعاتی سازمان و نهادهای حماتی در سطح استان وجود داشته است.

 

چاووشی با توضیح اینکه برای هر کد ملی سرپست خانواده یک پرونده در این سامانه تشکیل شده است و مشخص است که این خانواده های نیازمندی هایی دارند، بیان کرد: بر اساس این سامانه که بود که مرحله اول کمک مومنانه را در فرودین ماه و اردیبهشت ماه با توزیع یک هزار بسته های غذایی داشتیم.

 

وی اضافه کرد: یکی از موضوعاتی که هم قبل از شیوع کرونا و هم بعد از شیوع در حال انجام بود، تهیه و توزیع جهیزیه بین خانواده های نیازمند است.

 

تهیه و توزیع 800 سری جهیزیه در سطح استان اصفهان

معاون اجتماعی سپاه صاحب‌ الزمان (عج) با بیان اینکه توانستیم 800 سری جهیزیه تاکنون تهیه و توزیع کنیم، خاطر نشان کرد: 200 سری جهیزیه دیگر روز بسیج در سراسر استان اصفهان توزیع می شود؛ این جهیزیه ها شامل 22 قلم اجناس مورد نیاز یک خانواده از کالاهای ساخت ایران است.

 

وی اضافه کرد: بخشی از فعالیت ها مربوط به هفته بسیج است، طرح هر پایگاه یک خدمت در سطح استان و تمامی پایگاه های مقاومت بسیج اجرا می شود و خدمات رسانی اجتماعی انجام می شود.

 

چاووشی در پایان گفت: یکی از این خدمات برای تحکیم بنیان خانواده در بحث کرونا مشکلات احتمالی به واسطه کرونا تست که می تواند در خانواده های ایجاد شود و یک کارگاه آموزشی آنلاین در این زمینه برنامه ریزی کردیم و کمک کنیم که از آسیب های اجتماعی احتمالی جلوگیری کنیم.

 

 

کد خبر 996657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha