کد ملی بسیج نشانه انقلابی‌گری است

حجت الاسلام عادلی گفت: علم و ایمان بهترین سلاح یک بسیجی می تواند باشد و هر کد ملی بسیج نشانه انقلابی گری است.

حجت الاسلام «علی اکبر عادلی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: شکل گیری بسیج یک دوراندیشی از سوی امام خمینی (ره) در پاسداری از انقلاب بود که پس از این همه سال نشان داد تدبیر امام خمینی (ره) چقدر دقیق و روشن بینانه بوده است.

 

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان بیله سوار تصریح کرد: بسیج نه در طول سال های ابتدای پر التهاب پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در دوران دفاع مقدس و پس از آن نیز نقش ارزنده ای در دفاع از حریم ولایت و آرمان های انقلاب اسلامی داشت.

 

وی ادامه داد: بسیج خار بزرگی در چشم دشمنان اسلام و انقلاب بوده و هیچگاه از ایستادگی در برابر ظلم و زورگویی استکبار جهانی دست نکشیده است.

 

حجت الاسلام عادلی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بسیج را مردمی و یکی از نعمت های الهی معرفی کرده است، افزود: هر یک از افراد جامعه ایران اسلامی که به هویت و سرنوشت این انقلاب دل سوزی می کند و تلاش مضاعف برای سربلندی ملت انجام می دهد بسیجی است.

 

مسئول قرارگاه حضرت فاطمه زهرا (س) شهرستان بیله سوار اعلام داشت: بسیج عمومی مومنان یکی از آیات پرمعنا در قرآن کریم است که نصرت و لطف الهی نسبت به مومنان را نوید می دهد و این کلام ریشه قرآنی دارد.

 

حجت الاسلام عادلی بیان کرد: دینداری، دفاع از ارزش های اسلام و انقلاب، پایبندی به بصیرت، اطاعت از ولایت و ایستادگی در برابر دشمنان اسلام از جمله شاخص ارزشمند بسیجی است.

 

وی افزود: علم و ایمان بهترین سلاح یک بسیجی می تواند باشد و هر کد ملی بسیج  نشانه انقلابی گری است.

 

کد خبر 996666

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha