اجرای پویش مهربانی به وقت همدلی 

حجت الاسلام جمشید خاوری گفت: به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون به مناسبت میلاد این امام همام پویش مهربانی به وقت همدلی اجرا شد.

حجت الاسلام «جمشید خاوری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع)، گفت: به همت بچه های مسجدی گروه جهادی کانون به مناسبت میلاد این امام همام پویش مهربانی به وقت همدلی اجرا شد.
 


 

 





مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باکری رودبار جنوب افزود: به همین منظور با جلب کمک های مومنانه خیرین تعداد ۳۰۰ کیسه آرد خریداری شده و با کمک گروه جهادی کانون در بین نیازمندان روستاهای مناطق محروم زهکلوت توزیع شد.



 





وی تاکید کرد: با توجه به شرایط فعلی که معیشت مردم به ویژه اقشار ضعیف جامعه دچار مشکل شده بنابراین ولادت با سعادت امام حسن عسکری (ع) را غنیمت شمرده و با تاسی از سیره این امام بزرگوار و با هدف دستگیری از نیازمندان و کمک به معیشت آنها، اقدام به توزیع کیسه های آرد در قالب پویش مهربانی به وقت همدلی کردیم.








حجت الاسلام خاوری در خاتمه عنوان کرد: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن نیست بنابراین شامگاه گذشته با کمک بچه های مسجدی کانون آسمان روستا را نور افشانی کردیم.

کد خبر 996686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha