مصرف۷۰ درصد از برق استان مرکزی در بخش تولید

نظام آبادی گفت: ۷۰ درصد از برق استان مرکزی در بخش تولید مصرف می شود.

«محمد نظام آبادی» با اشاره به اهمیت مصرف صحیح از انرژی و تاکید بر رعایت الگوی مصرف به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: همدلی و همکاری مشترکین با توزیع برق و استفاده صحیح از این انرژی سبب ارائه هر چه بهتر خدمات به آنها می شود.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی با اشاره به اینکه به مشترکان کم مصرف و همکار در طرح های پیک سایی پاداش داده می شود، گفت: 101 میلیارد ریال پاداش به مشترکان همکار در طرح های پیک سایی توزیع  برق استان مرکزی که در برنامه پاسخگویی بار سال ۹۹ مشارکت داشتند، پاداش داده شده است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش اضافه کرد: در حال حاضر ۷۰ درصد از برق استان مرکزی در بخش تولید مصرف می شود.

 

وی در ادامه با بیان اینکه تامین انرژی برق صنایع نخستین گام برای کمک به رونق تولید و جهش اقتصادی کشور در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری است، ادامه داد: عبور موفقیت‌آمیز از پیک تابستان امسال، بدون همراهی مشترکان و مسوولان میسر نبود.

 

نظام آبادی همچنین به همدلی و همراهی مشترکین صنعتی نیز اشاره کرد و گفت: همکاری 1 هزار و 543 مشترک بخش صنعتی در طرح های مدیریت مصرف برق تابستان سال جاری، موجب پرداخت حدود 77 میلیارد ریال پاداش در صورتحساب بهای برق مصرفی آنان در برنامه پاسخگویی بار شد.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی اضافه کرد: همچنین  24میلیارد ریال پاداش به مشترکان همکار در سایر بخش ها نیز پرداخت شده است.

 

افزایش 348 درصدی مشارکت مشترکین صنعتی

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به افزایش 348 درصدی جلب مشارکت مشترکان صنعتی در طرح های کاهش پیک بار استان نیز خبر داد و گفت: در تابستان سال گذشته 344مشترک صنعتی در طرح های کاهش پیک بار شرکت داشتند.

 

وی همسو سازی و تعامل متقابل صنایع و این شرکت، شناسایی فرآیندهای موثر در حفظ منابع انرژی و برنامه‌ریزی برای استفاده بهتر از این منابع را از فرصت‌های مهم برای توسعه صنعت برق دانست و گفت: امید است این همکاری ها و همدلی ها صنایع، مردم، واحدهای تولیدی و دیگر بخش ها با برق همچنان ادامه یابد.

 

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق استان مرکزی اضافه کرد: تغییر مدل رفتار مصرفی مشترکان برای تعدیل مصرف برق امری ضروری است و امید است همواره شاهد مشارکت هر چه بیشتر مشترکان در امور باشیم.

کد خبر 996718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha