خیریه «برادارن عیسی» یک مسجد جدید در «بلک برن» بنا می کند

موسسه «خیریه» برادران عیسی طرح ساخت مسجد جدید با یک گنبد و دو مناره را به شورای شهر «بلک برن» ارائه کرد

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « lancashiretelegraph»،موسسه «خیریه» برادران عیسی طرح ساخت مسجد جدید با یک گنبد و دو مناره را در «بلک برن» ارائه کرده است.

 

برای ساخت این مسجد باید ساختمان های کنونی که در این  محل وجود دارند تخریب شوند.

 

موسسه خیریه عیسی درخواست این طرح را به شورای شهر بلک برن داده است و امیدوار است بتواند با ساخت این مسجد محل مناسبی را برای گردهمایی و همچنین عبادت مسلمانان فراهم کند.

 

در بیانیه منتشر شده برای ساخت این مسجد آمده است: این پیشنهاد جدید مکانی را که غیر قابل استفاده مانده است مورد استفاده فعال برای جامعه محلی قرار می دهد؛ امکان عبادت،آموزش،مراقبت های اجتماعی و انسجام در جامعه را فراهم می کند و تعامل میان مسلمانان و غیر مسلمانان در جامعه را افزایش می دهد.

 

این بیانیه که از سوی بنیاد خیریه برادران عیسی منتشر شده است همچنین می گوید: این ساختمان جدید و به ویژه محل عبادت آن  تسهیلات اختصاصی برای خانم ها و کودکان فراهم می کند.

 

بر اساس این بیانیه ، همه تسهیلات در این مکان عبادی و مرکز اجتماعی برای اعضای جامعه بلک برن فارغ از دین،نژاد و رنگ پوست آنهاست و در اختیار آنها قرار می گیرد.

 

برادران عیسی تاکید کردند که این مرکز اجتماعات در دسترس جامعه محلی قرار خواهد گرفت و همچنین مکانی برای برگزاری جلسات و سایر رویدادهای شورای محلی ، مسئولان بهداشت و ارائه سایر خدمات مانند خدمات اجتماعی ،مسکن و غیره خواهد بود.

کد خبر 996728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha