دفتر بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی افتتاح شد

دفتر بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی با حضور جانشین سازمان بسیج اساتید کشور افتتاح شد.

به گزارش خبرگزارای شبستان به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، همزمان با برگزاری مراسم گرامیداشت سالروز ۵ آذر (تشکیل بسیج مستضعفین) و با حضور دکتر ابن الدین جانشین سازمان بسیج اساتید کشور، دکتر روحیان مسئول بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی، مصطفی زاده پژوهشگر، موسس و مدیر مرکز آموزش علمی کاربردی شهید دستواره و اعضای شورای مرکزی و نیز رابطین بسیج در کلیه واحدهای استانی این دانشگاه، دفتر بسیج اساتید دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت حضوری و مجازی افتتاح شد.

دکتر ابن الدین ضمن تبریک به مناسبت این روز، بسیج را ظرفیت مردمی انقلاب اسلامی خواند که ظرف خود را برای پوشش دادن حضور مردمی آماده کرده است، از حضور اساتید و مراکز علمی کاربردی در طرح مساوات تشکر کرد و به تبیین نقش و جایگاه بسیج اساتید در دانشگاه جامع علمی کاربردی پرداخت.

وی با توجه به اهمیت نیروی انسانی به عنوان یکی از مهم ترین مباحث زیربنایی برای توسعه و قدرت یک کشور، یکی از بارزترین ماموریت های دانشگاه جامع علمی کاربردی را تربیت تکنسین ماهر خواند و اساتید بسیجی را به شناسایی مسائل کشور و اهتمام به حل این مسائل فراخواند.

 جانشین سازمان بسیج اساتید کشور خواستار تشکیل گروه‌های رصدگر توسط اساتید بسیجی دانشگاه و خواستار مشارکت اساتید در اجرای کامل منویات رهبری و صیانت از انحراف در عملکرد نظام شد.

وی در تعریفی استاد بسیجی را استادی خواندند که بین تخصص خود و مشکلات جامعه رابطه‌ای ایجاد کند و در حل مسائل و مشکلات کشور کوشا باشد.

کد خبر 996743

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha