رسانه ها و اعضای ستاد مبارزه با کرونا بر طرح شهید حاج قاسم سلیمانی تمرکز کنند

احمدی از رسانه ها و اعضای ستاد مبارزه با کرونا خواست تا تمرکز خود را بر روی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بیشتر کنند و گفت: این طرح همه مردم را به استمرار رعایت نکات بهداشتی می طلبد و از همه ظرفیت های کشور استفاده کرده است.

«شاپور احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، ضمن تبریک هفته بسیج اظهار کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقابله با کنترل کرونا یک طرح ملی بوده که در پنج کمیته با محوریت محله اجرا می شود؛ این طرح خلاصه نتایج، تجربیات، آزمون و خطا چند وقت اخیر سطح کشور در رده های مختلف برای مبارزه و کنترل بیماری کووید 19 به دست آمده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان افزود: این طرح همه مردم را به استمرار رعایت نکات بهداشتی می طلبد و از همه ظرفیت های کشور استفاده کرده است.

 

وی با بیان اینکه باید همه فعالیت ها را روی این طرح متمرکز کنیم ادامه داد: هدف کلان طرح کنترل مبارزه با بیماری کووید 19 تحت عنوان طرح شهید حاج قاسم سلیمانی مبتنی بر مشارکت همگانی و هماهنگی بین بخشی دستگاه‌ها با بهره گیری از بسیج داوطلب مردمی طراحی شده و قابلیت اجرا دارد.

 

احمدی خواستار طرحی برای الزام قانونی اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی شد و اضافه کرد: این کار باید در قالب ستاد بحران انجام شود تا علاوه بر لازم الاجرا بودن اجرای دستورالعمل‌ها در صورت تمرد با دستگاه‌های کم کار برخورد قانونی صورت گیرد.

 

وی از سازماندهی 6 سطح کشوری برای کمیته‌های تشکیل شده خبر داد و تصریح کرد: ساماندهی این کمیته‌ها در شهرستان آبادان توسط فرماندار انجام می‌شود.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه آبادان بر لزوم تشکیل نشست هایی مشابه در اروندکنار و بخش مرکزی (چوئبده و روستاها) توسط بخشداران به منظور تشکیل این کمیته‌ها تاکید کرد و گفت: در محلات مسئولیت کمیته‌ها بر عهده‌ فرماندهان پایگاه‌های بسیج است که این ها بایستی کمیته‌های محلی خود را تشکیل دهند.

 

وی از شناسایی سریع افراد مبتلا به ویروس کرونا در آبادان در طرح شهید سلیمانی خبر داد و ابراز کرد: از آنجایی که قرار است کیت‌های تست سریع کرونا در اختیار دانشکده آبادان قرار گیرد لذا شناسایی افراد بیشتر و به طور حتم با آمار بالاتری از مبتلایان روبه رو خواهیم شد و به مراقبت بیشتر از این افراد و راه اندازی نقاهتگاه نیاز داریم که این کار با همکاری بسیج جامعه پزشکی و دانشکده علوم پزشکی آبادان به انجام می‌رسد.

 

سرهنگ احمدی از رسانه های خواست تا تمرکز خود را بر روی این طرح بگذارند و خاطرنشان کرد: تمام اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس باید بر روی اجرای موفق این طرح که حاصل یک اجماع نظر کلی است، تمرکز کنند و رسانه ها نیز باید تمرکز خود را روی این طرح بگذارند.

 

وی از رسانه های خواست تا تمرکز خود را بر روی این طرح بگذارند و یاد آور شد: تمام اعضای ستاد مقابله با کرونا ویروس باید بر روی اجرای موفق این طرح که حاصل یک اجماع نظر کلی است، تمرکز کنند و رسانه ها نیز باید تمرکز خود را روی این طرح بگذارند.

 

کد خبر 996762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha