راه اندازی سامانه طاها در کرمانشاه

حشمتی ، گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا و جلوگیری از مراجعه حضوری طلاب و روحانیون، سامانه طاها جهت ارائه خدمات غیرحضوری به طلاب و روحانیون اهل سنت استان راه اندازی شد.

 امیر حشمتی معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه در گفتگو باخبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،گفت: راه اندازی سامانه طاها، تحول بزرگی در راه خدمت به طلاب و روحانیون ایجاد کرده است، و امیدواریم در کرمانشاه با جدیت بیشتری به این سامانه ورود پیدا کنیم تا علما و روحانیون بتوانند ارتباط خوب و موثری با سامانه طاها برقرار کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مهم ترین امتیاز سامانه طاها، کاربر محور بودن آن است و این سامانه تحفه ای برای طلاب و روحانیون اهل سنت می باشد که به منظور ارائه خدمات غیر حضوری برای طلاب و روحانیون توسط دبیرخانه شورای برنامه ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت راه اندازی شده است.

 

معاون آموزش و پژوهش دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه افزود: طلاب و روحانیون اهل سنت استان کرمانشاه با ورود به سامانه الکترونیکی طاها می توانند پرونده آموزشی، فرهنگی و خدماتی خود را مشاهده کنند.

 

حشمتی تصریح کرد:جهت ثبت نام و مشاهده اطلاعات پرونده خود می توانند به آدرس اینترنتی taha.dmsonnat.ir مراجعه نمایند.

 

وی در پایان گفت: جامعه مخاطب می توانند با مراجعه به نشانی سامانه، با انتخاب «دریافت کلمه عبور» پس از وارد کردن کدملی خود، رمز عبور را بر روی شماره همراهی که برای ایشان در سامانه ثبت شده است دریافت نمایند.

 

 

کد خبر 996790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha