توجه فارس در کمک به محرومان با کسب مقام اول کشور در برگزاری رزمایش های کمک مومنانه

سردار یدالله بوعلی گفت: مقام اول فارس در برگزاری چندین مرحله رزمایش کمک مومنانه نشان از همدلی و کمک به محرومان است که باید تداوم یافته و حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (سه شنبه 4 آذر) در مراسم توزیع 430 بسته معیشتی به نیازمندان گفت: با همت یکی از خیران استان و مرکز نیکوکاری «شهدای کشن» علاوه بر این بسته های معیشتی، پنج دستگاه یخچال، 20 دستگاه بخاری و پنج سری جهیزیه به ارزش 176 میلیون ریال بین نیازمندان توزیع شد.

فرمانده سپاه فجر فارس با تبریک ولادت امام حسن عسکری(ع) افزود: همکاری مراکز و افراد نیکوکار فارس در کمک به نیازمندان قابل توجه و تقدیر است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری استان فارس را قله می دانند و ما نیز برای حفظ این جایگاه در حوزه های مختلف باید تلاش کنیم و برای حفظ آن مسئولیت سنگینی بر دوش همگی ماست.

سردار بوعلی با اشاره به مقام اول فارس در چندین مرحله برگزاری رزمایش کمک مومنانه بیان کرد: این جایگاه برتر نشان از همدلی و کمک به محرومان است که باید تداوم یافته و حفظ شود.

«محمد بذرافشان»، مدیر کل امداد فارس نیز در این مراسم با تقدیر از خیران استان گفت: تمامی اقلام تهیه شده توسط یکی از خیران استان فارس و با 176 میلیون تومان هزینه تهیه شده است که میان نیازمندان توزیع خواهد شد.

کد خبر 996808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha