کمک به تأمین اعتبار تجهیز مجتمع آموزشی حیات طیبه بیرجند

پور عیسی با اشاره به مجتمع آموزشی حیات طیبه بیرجند که دارای پیشرفت ۹۵ درصدی است، گفت: در بحث تامین اعتبار تجهیز این فضای آموزشی کمک خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مجید پورعیسی» امروز (۴ آذر) در بازدید از پروژه های آموزشی در حال ساخت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان اظهار کرد: منابع تامین اعتبار این پروژه ها ترکیبی و تلفیقی از محل اعتبارات ملی، استانی، خیرین است.

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی با اشاره به مجتمع آموزشی حیات طیبه بیرجند که دارای پیشرفت ۹۵ درصدی است، گفت: در بحث تامین اعتبار برای تجهیز این فضای آموزشی کمک خواهیم کرد.

 

 

 

وی به ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه اجتهاد در مهرشهر بیرجند اشاره کرد و افزود: این پروژه نیز امسال ۲ میلیارد تومان اعتبار داشته که یک میلیارد تومان آن تا پایان امسال و مابقی ابتدای سال آینده تخصیص می یابد.

 

 

 

پورعیسی تأکید کرد: وقتی سیاست گذاران استانی بخواهند کاری برای اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی انجام دهند سازمان مدیریت و برنامه ریزی پای کار است و این تعهدات را عملیاتی می کند تا پروژه ها برای سال تحصیلی جدید به بهره برداری برسد.

 

 

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی گفت: اعتبار استانی پروژه های که دارای پیشرفت فیزیکی بالای ۸۰ درصد هستند برای تکمیل ۱۰۰ درصد تخصیص می یابد.

 

 

 

گفتنی است، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از مدرسه ۱۲ کلاسه شهید بصیری پور، مجتمع آموزشی حیات طیبه، مدرسه ۱۲ کلاس اجتهاد و مدرسه ۶ کلاسه کودکان استثنایی طیف اوتیسم بازدید کرد.

کد خبر 996824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha