۴۵ آستارایی فاقد مسکن خانه دار می شوند

صابر گفت: در فاز اول برای ۴۵ فرد فاقد مسکن در شهرستان آستارا خانه ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا،«عباس صابر» امروز(سه شنبه، ۴ آذر) در جلسه هماهنگی ساخت مسکن برای محرومین که در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارکرد: برای افراد فاقد خانه در گیلان ۲ هزار واحد مسکن ساخته می شود.

 

فرماندار بندر آستارا با بیان اینکه در قالب این طرح هر واحد مسکونی در یک طبقه به متراژ ۶۰ مترمربع احداث می شود، افزود: در شهرستان آستارا برای اجرای این طرح ۱۲۰ نفر شناسایی شده است.

 

وی تصریح کرد: در فاز اول برای ۴۵ فرد که فاقد خانه هستند، مسکن ساخته می شود.

 

صابر گفت: برای ساخت هر واحد تسهیلات به صورت ۵۰ میلیون تومان با بهره ۴ درصد و ۳۰ میلیون تومان بلاعوض برای افراد قابل پرداخت در نظر گرفته شده است.

 

عالی ترین نماینده دولت بندر آستارا با اشاره به اینکه واحدهای مسکونی با نظارت بنیاد مسکن احداث می شود، اظهارکرد: صدور پروانه ساخت برای افراد نیز رایگان است.

 

وی افزود: همچنین محرومینی که برای آنها واحد مسکونی ساخته می شود، به صورت رایگان بیمه می شوند.

 

صابر با بیان اینکه از افراد شناسایی شده برای ساخت مسکن در آستارا، ۱۶ نفر تحت پوشش بهزیستی، ۸۱ نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، یک نفر تحت پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران و ۲۲ نفر نیز تحت پوشش نهاد خاصی قرار ندارند، تصریح کرد: ۱۷ نفر از ۴۵ نفری که در فاز اول برای آنها مسکن ساخته می شود، به بانک معرفی شده اند.

 

فرماندار بندر آستارا گفت: سایر افراد مشمول نیز در روزهای آینده روند تسریع امور در فرایند ساخت مسکن آنها انجام می ‌شود.

 

صابر خاطرنشان کرد: تمام دستگاه‌ های ذیربط بدون دریافت وجه برای صدور پروانه ساخت همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 996830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha