کمک یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریالی خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر به محرومین

فاضل زاده گفت: خادمیاران افتخاری عضو کانون های خدمت رضوی شهرستان قائم شهر از استان مازندران ، طی یک ماهه ی آبان سال ۹۹ به نام مبارک امام رئوف ، یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال با همیاری خیرین صرف کمک به محرومان و نیازمندان کردند .

«محمدصادق فاضل زاده» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری با اشاره به بیان نورانی امام مهربانی ها حضرت رضا (علیه السلام) مبنی بر " بهترین و نیکوترین زندگی از آن کسی است که زندگی دیگران در کنار زندگی او تأمین شود " گفت : خدمت زیر پرچم مقدس معین الضعفا به عنوان خادمیار رضوی یکی از ارزشمندترین توفیقات الهی است و خدمت به نیازمندان هم در جهت ترویج فرهنگ رضوی ، افتخاری بس بزرگ برای سفیران امام رضا (ع) محسوب می شود .

 

مسئول دفتر مرکزی کانون خدمت رضوی شهرستان قائم شهر با برشمردن خدمات متنوع ارائه شده به اقشار مستضعف جامعه افزود: خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر در یک ماهه ی آبان سال ۹۹ ، علاوه بر فعالیت های فرهنگی به مناسبت های وفات سکینه خاتون (س) - شهادت امام حسن عسکری (ع) - ولادت و ازدواج حضرت رسول اکرم (ص) - ولادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و هفته وحدت ، یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون ریال برای رفع نیازهای محرومان هزینه کرده اند .

 

فاضل زاده در ادامه با بیان اهمیت سلامت خانواده اظهار کرد: با همکاری مسئولان استانی ، نشستی علمی و دینی با سخنرانی پروفسور امین محمدپور دزفولی حافظ قرآن کریم و نهج البلاغه و جراح مغز و اعصاب ، حول محور سلامت خانواده از منظر علم و دین در حضور مسئولین کانون های محلی ، موضوعی و ارکان خدمت رضوی شهرستان قائم شهر برگزار شد .

 

وی افزود : برپایی جلسات توجیه ماموریت ها و آموزش سامانه خادمیاری از دیگر برنامه های آموزشی دفتر مرکزی کانون های خدمت رضوی شهرستان در این ماه بود .

 

فاضل زاده در خصوص ارائه خدمت به جامعه ی هدف یادآور شد : در این ماه تعداد ۲۲۶ سبد کالای کمک معیشتی و لوازم بهداشتی به ارزش ۴۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار ریال تهیه و بین محرومان و نیازمندان توزیع گردید

 

. همچنین ، به تعداد ۲۴۴ نفر از اقشار ضعیف مورد نظر نیز مبلغ ۱۷۸ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال ، در غالب کارت هدیه و وجه نقدی مساعدت کردند .

 

وی با تاکید بر اینکه کمک به طبقه ی آسیب پذیر جامعه ، تجلی رافت امام مهربانی ها را تداعی می کند ، عنوان کرد : یکی دیگر از فعالیت های خادمیاران رضوی شهرستان قائم شهر ، اجراء کردن طرح قربانی گوسفند در اول هر ماه قمری به نیت سلامتی امام زمان (عج) و رفع بلای کرونا ویروس بود که در این ماه ، سه راس گوسفند به ارزش ۴۶ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال قربانی و گوشت آن بین چهل خانواده ی مستمند و بی بضاعت توزیع گردید .

 

 فاضل زاده در باره ی فعالیت های دیگر خادمیاران رضوی تحت لوای مضجع شریف آقا علی بن موسی الرضا (ع) و در راستای گسترش فرهنگ رضوی چنین بیان کرد : مبلغ ۵۲۴ میلیون و ۱۱۰ هزار ریال هم در جهت ارائه ی خدمات شامل پرداخت اجاره بهای یک ساله ی یک زوج جوان و یک خانواده ی محروم، تهیه گوشی همراه هوشمند و لوازم تحریر و کیف برای دانش آموزان خانواده های کم بضاعت با  صرف هزینه، تهیه یک ماهه ی نان برای خانواده ی کم توان،رتهیه و توزیع برنج طارم ، مرکبات ، ۱۰۶ شانه تخم مرغ و ۶۰ پرس غذای گرم با رعایت مسائل بهداشتی در مناسبت ها،رتامین دارو و ایاب و ذهاب بیمار نیازمند، تهیه یخچال برای زوج جوان مستمند و پرداخت کمک هزینه ی ازدواج فرزند خانواده ی محروم، تهیه سرامیک برای بازسازی دو منزل خانواده ی آسیب دیده و دیدار و تجلیل از چهار خانواده ی معظم شهدا، صرف ۱۸۷ خانواده ی جامعه ی هدف شده است .

 

 

کد خبر 996846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha