۷۳ درصد از دانش آموزان خراسان شمالی وارد برنامه شاد شدند

رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون ۷۳ درصد از دانش آموزان استان در شهرستان های مختلف وارد برنامه شاد شده اند.

"فرامرز صدقی" در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهارداشت: شمار دانش آموزانی که در استان وارد برنامه شاد شده اند کمی بیش از میانگین کشوری است. 

 


رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی بیان کرد: اکنون 43 هزار نفر از دانش آموزان نتوانسته اند در فضای مجازی و برنامه شاد از آموزش ها استفاده کنند.

 

 


صدقی گفت: علت این امر، دسترسی نداشتن دانش آموزان به گوشی هوشمند و یا تبلت است که این مشکل در نقاط روستایی و حاشیه شهرها دامن گیر این قشر است.

 


وی خاطرنشان کرد: اکنون تمام مدارس استان دارای اینترنت است، حتی در روستاهایی که زیرساخت اینترنت فراهم نیست، بستر این زیرساخت در مدارس فراهم شده و دانش آموزان می توانند از آن بهره ببرند.

 

 

 
رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در طرح اتصال، بیش از هزار و 400 مدرسه در مناطق مختلف به صورت رایگان از اینترنت برخوردار شده اند.

 

 


وی افزود: در این روزها که مدارس تعطیل و آموزش در فضای مجازی ارائه می شود، حتی در صورت حضور نداشتن معلمان و مدیران مدارس، با هماهنگی انجام شده با دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستا، دانش آموزان می توانند از اینترنت رایگان مدرسه استفاده کنند.

 

 


رییس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اکنون هیچ مدرسه ای در استان بدون اینترنت نیست.

 

 

کد خبر 996929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha