توزیع ۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج توسط سپاه فجر فارس

سردار بوعلی گفت: ۵۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج توسط بسیج و سپاه فجر فارس توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (چهارشنبه 5 آذر) در مراسم توزیع رزمایش کمک های مومنانه سپاه فجر فارس که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: 50 هزار بسته معیشتی به مناسبت هفته بسیج توسط بسیج و سپاه فجر فارس توزیع می شود که ارزش آن بیش از 20 میلیارد تومان است.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه امروز در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) هم شاهد 10 هزار بسته معیشتی هستیم، تاکید کرد: استان فارس در بحث کمک مومنانه رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و مردم فارس نوع دوستی خود را بار دیگر به نمایش گذاشتند و آنچه که در فارس رخ داده است بی نظیر و ماندگار است.

وی با تاکید بر اینکه هفته بسیج متعلق به همه شهدای عزیز و بسیجیانی است که در مسیر نورانی اسلام مجاهدانه به فعالیت می پردازند، اظهار کرد: امروز شاهد گوشه ای از کرامت مردم فارس را در این مکان مقدس می بینیم.

سردار بوعلی با یادآوری این مطلب که در مرحله اول و دوم میلیون ها بسته معیشتی و بهداشتی به جامعه هدف تقدیم شده است، افزود: مرحله سوم از میلاد پیامبر (ص) و امام صادق (ص) آغاز شده و تا دهه فجر ادامه دارد.

فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به اینکه در مرحله سوم 176 هزار بسته معیشتی تاکنون توزیع شده است، اضافه کرد: بیش از 600 میلیارد تومان هدایای مردم خیر استان فارس است.

وی افزود: در موضوع تامین خون، بازهم بسیجیان فارس در این عرصه حضور یافتند و خون مورد نیاز مردم تامین شد که بیش از 48 هزار واحد خون اهدا شده است و بیش از 10 هزار واحد خون در یک ماه اخیر توزیع شده است که این اطلاعات را از مدیرکل انتقال خون استان فارس دریافت کردم.

سردار بوعلی اضافه کرد: بیش از یکصد هزار بسته لوازم تحریر و بیش از پنج هزار تبلت هم تهیه و به دانش آموزان نیازمند تقدیم شده است

وی گفت: طرح «گرمای محبت» در فصل سرما آغاز شد و توسط گروه های جهادی، وسائل گرمایشی در ابن رابطه تامین شده است.

سردار بوعلی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از 56 گروه جهادی در 18 بیمارستان فارس در حال خدمات رسانی هستند، افزود: در موضوع تغسیل و تدفین هم گروه های جهادی و طلاب خواهر و برادر، ورود پیدا کردند و اکنون علاوه بر شیراز در 16 شهرستان دیگر فارس هم این رویه غسل و کفن اموات کرونایی انجام می شود.

کد خبر 996944

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha