قدرت نیروهای مسلح ایران در مقابل توطئه های دشمنان بازدارنده است

حجت الاسلام ادیانی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بازدارنده در برابر توطئه های دشمنان خواند و اظهار کرد: حفظ و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب وظیفه خطیر این نیروهاست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «سید علیرضا ادیانی» شامگاه (سه شنبه 4 آذر) در آیین تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری، با تبریک هفته بسیج، اظهار داشت: سپاه، نیروی انتظامی، ارتش و بسیج با وحدت خود دشمنان را ناکام کرده اند.

 

نماینده ولی فقیه و رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اینکه دشمنان تفرقه را راهبرد شکست نیروهای مسلح ما می دانند، افزود: ملت ایران در این سال های انقلاب با وحدت خود نقشه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

 

وی قدرت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران را بازدارنده در برابر توطئه های دشمنان خواند و اظهار کرد: حفظ و پاسداری از ارزش های اسلام و انقلاب وظیفه خطیر این نیروهاست.

 

حجت الاسلام ادیانی تصریح کرد: نیروهای مسلح تنها حفظ امنیت سیاسی و اجتماعی را بر عهده ندارد بلکه پاسداشت از ارزش های والای انقلاب اسلامی از مهمترین رسالت های این نهادهاست.

 

رئیس عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ولایتمداری را از ویژگی های بارز پلیس برشمرد و خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با تمام توان برای برقراری امنیت اجتماعی و روانی جامعه تلاش می کند.

 

در ادامه این مراسم از تلاش های حجت‌الاسلام عباس دهقان تقدیر و حجت‌الاسلام سید مصطفی موسوی به عنوان رئیس جدید عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری معرفی شد.

 

کد خبر 996946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha