۱۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان سلسله توزیع شد

رئیس موسسه شهدای مدافع حرم گفت: به مناسبت هفته بسیج و در راستای طرح کمک های مومنانه ۱۰۰ عدد بسته معیشتی با همکاری موسسه خیریه شهدای مدافع حرم شهرستان سلسله به نیازمندان آن منطقه اهدا شد.

«علی مراد مرادجانی» در حاشیه  این مراسم درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره تمامی شهدای والامقام اظهار داشت: با هدف به صحنه آوردن کمک‌های مردمی برای حمایت از خانواده‌های نیازمند و صاحبان مشاغل آسیب دیده از کرونا رزمایش سراسری کمک مومنانه توسط عقیدتی سیاسی ۸۴ پیاده لرستان ارتش جمهوری اسلامی و موسسه شهدای مدافع حرم در شهرستان سلسله اجرایی شد.

 

مسئول موسسه شهدای مدافع حرم شهرستان سلسله، افزود: در راستای تحقق و تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری طرح مواسات در دستور کار این مرکز نیکوکاری قرار گرفته و با قوت ادامه دارد.

 

 وی گفت: با شیوع ویروس منحوس کرونا  تاکنون در سه مرحله با همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران و خیرین نیکو کار،  کمک‌های مومنانه در بین نیازمندان منطقه تقسیم شده است.


مراد جانی  بیان کرد:  خوشبختانه نیکوکاران و خیرین در ایام کرونا و مقابله با این ویروس جانانه در میدان حاضر شدند و کمک کار ما برای کمک رسانی به خانواده های نیازمند بودند.


رئیس موسسه شهدای مدافع حرم افزود: کمک خیران، تنها در توزیع بسته‌های غذایی خلاصه نشده است و در تامین و اقلام بهداشتی نیز به صحنه آمدند به طوری که بیش از ۱۰۰۰  ماسک بهداشتی به نیازمندان توزیع شده و در چندین مرحله با همکاری تیپ ۱۸۴ شهید فتح الهی ارتش ۲۵ روستا از توابع شهرستان سلسه ضدعفونی و گندزدایی شد.


مراد جانی اظهار کرد: مرکز نیکوکاری شهدای مدافع حرم شهرستان سلسله در طول سال با شناسایی افراد نیازمند منطقه تحت پوشش تلاش دارد تا برای رفع مشکلات اقدام کند که کمک به معیشت، اشتغال، اهدا وام و جهیزیه از جمله این موارد است.

کد خبر 997046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha