بسیج لشکر مخلص خداست/ کانون مساجد و پایگاه بسیج مکمل همدیگرند

منتظری گفت: کانون فرهنگی هنری مساجد و پایگاه بسیج مکمل هم هستند و آنها را جدا از همدیگر نمی دانیم.

«حسین منتظری» به مناسبت هفته بسیج به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: بسیج لشکر مخلص خداست و بسیج یک افتخاری برای کسانی است که خادم لشکر مخلص خداوند هستند به خصوص کسانی که در پایگاه مساجد فعالیت می کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر رامیان افزود: در این ایام کرونایی، حرکت های تبلیغی در سطح شهر رامیان انجام شد و با همکاری پایگاه مقاومت بسیج در تمامی سطح شهر بنرهایی در خصوص اهمیت بسیج، ایثار و گذشت بسیج  نصب شد.

 

وی ادامه داد: امام جماعت مسجد علی رغم محدودیت های کرونایی و رعایت پروتکل های بهداشتی، اهمیت هفته بسیج در نمازهای جماعت اعلام کردند و مردم به فیض رسیدند.

 

منتظری، قرائت دعای توسل، دعای کمیل و زیارت عاشورا را از دیگر اقدامات صورت گرفته در هفته بسیج برشمرد و گفت: در این مراسمات نیز در خصوص عظمت بسیج مطالبی بیان شد.

 

وی با اشاره به فعالیت کانون های فرهنگی و هنری و پایگاه بسیج در مساجد، اظهارداشت: کانون فرهنگی هنری مساجد و پایگاه بسیج مکمل هم هستند و آنها را جدا از همدیگر نمی دانیم.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید باهنر رامیان گفت: بر اساس بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسجد محوری، برادران و خواهران در پایگاه مقاومت و کانون مساجد فعالیت های خودشان را در راستای بیانات رهبری انجام می دهند و باید همان سنگر را حفظ کنیم.

 

وی در خصوص نقش برنامه های کانون مساجد و پایگاه بسیج در جذب جوانان، افزود: برنامه های کانون و بسیج برای جذب جوانان بی اثر نیست.

 

منتظری توصیه کرد: برای ادامه راه شهدا و بسیجی ماندن سطوح این سنگر، نماز است. نماز اول وقت را فراموش نکنیم.

 

وی تاکید کرد: جوانان باید نماز را اول وقت بخوانند تا بسیج در مقابل تهاجمات دشمن مصون بماند.

 

کد خبر 997050

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha