بسیج پرچمدار ولایتمداری و حرکت در مسیر حق طلبی است

فاضلی طی پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: بسیج پرچم دار ولایت مداری و اوج ایمان و حرکت در مسیر حق طلبی، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه: بهرام فاضلی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه طی پیامی، ۵ آذر  هفته بسیج را تبریک و تهنیت گفت. 

 

متن پیام به شرح ذیل می باشد:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هفته بسیج، گرامیداشت ایثارگری ها و از خود گذشتگی هایی است که برای سربلندی و سرافرازی ایران اسلامی از سوی مردمی ترین اتحاد، اراده و کاملا مخلصانه صورت گرفته است.

 

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیجیان تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور خالصانه بسیجیان ارزشمند و مشهود بوده است. 

 

بسیج، نماد اخلاص و خدمت خالصانه به مردم  و شکوه جهاد  است. بسیج پرچم دار ولایت مداری و  اوج ایمان و  حرکت در مسیر حق طلبی، رمز موفقیت و سربلندی و امنیت کشور در برابر دشمن، وسمبل مقاومت در برابرظلم  است. 

 

اینجانب ضمن تبریک هفته بسیج به بسیجیان دریادل و با بصیرت، ایثارگران و خانواده های گرانقدر شهدا و جانبازان گرامی، سرافرازی و سربلندی ایران  عزیز را در پرتو توجهات امام زمان(عج الله)، در راستای منویات مقام معظم رهبری وخدمت به مردم شریف ایران از ایزد منان مسئلت دارم.

بهرام فاضلی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه

کد خبر 997059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha