تاثیر سایت بزرگ ساماندهی مشاغل شهری در سامان دهی مشاغل شهری شیراز

حسن پور گفت: در زمینه سامان دهی مشاغل شهری در شیراز نیز اقدامات خوبی آغاز شده است و به نتیجه رسیدن سایت بزرگ ساماندهی مشاغل شهری با پیگیری های سازمان موجب ارتقا و اجرایی شدن سیاست های سازمان در حوزه ساماندهی مشاغل شهری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدرضا حسن پور»، امروز (چهارشنبه 5 آذر) در آئین تکریم و معارفه رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری شیراز گفت: در حوزه بازارچه های ایجاد شده در شهر شیراز اولویت با افزایش خدمات رسانی به شهروندان است.

معاون خدمات شهری شهرداری شیراز افزود: بدین ترتیب تغییر در سازه های بازارچه های شیراز با وجود زمان بر بودن باید در دستور کار سازمان قرار داده شود.

وی اضافه کرد: در زمینه سامان دهی مشاغل شهری در شیراز نیز اقدامات خوبی آغاز شده است و به نتیجه رسیدن سایت بزرگ ساماندهی مشاغل شهری با پیگیری های سازمان موجب ارتقا و اجرایی شدن سیاست های سازمان در حوزه ساماندهی مشاغل شهری خواهد شد.

خاطر نشان می شود در این مراسم با حکم شهردار شیراز، «عبدالله مبشری» به عنوان رئیس جدید سازمان سامان دهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی معرفی شد و از خدمات 2 سرپرست سابق سازمان، «محمد رضا غلباش» و «محمد جواد حسین زاده» تقدیر و تشکر شد و «محمد رضا غلباش» نیز به سمت مدیر کل حقوقی شهرداری شیراز منصوب شد.

کد خبر 997079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha