نقشه راه لازمه مقابله با جنگ تمام عیار اقتصادی دشمن است

امین زاده با تأکید بر انجسام همه نهادها برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن گفت: در جنگ تمام عیار اقتصادی نیاز به پاتک تمام عیار و نقشه راه داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «حبیب امین زاده» امروز در جمع نمایندگان جامعه اصناف و بازاریان استان با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر میهن اسلامی، اظهار داشت: در شرایط کنونی نیاز به فرهنگ بسیجی بیشتر از گذشته راهگشاست.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با تأکید بر انجسام همه نهادها برای مقابله با جنگ اقتصادی دشمن ادامه داد: در جنگ تمام عیار اقتصادی نیاز به پاتک تمام عیار و نقشه راه داریم.

وی با بیان اینکه در سراسر کشور از زمان شیوع بیماری کرونا حرکت های خوبی را در تخصیص بسته های معیشتی به نیازمندان شاهد بوده ایم، گفت: در استان آذربایجان شرقی نیز اصناف و صنعتگران با همت جهادی در زمینه کمک های مؤمنانه و اقدامات خیرخواهانه به نفع اقشار آسیب پذیر جامعه حرکت های به یاد ماندنی رقم زده اند.

وی رمز موفقیت در تأمین و توزیع کمک های مؤمنانه را در مردمی بودن اقدامات برشمرد و افزود: سپردن این گونه خدمات جهادی به بسیج و نهادهای مردمی تضمین کننده نتایج مثبت و اثربخش خواهد بود.

امین زاده مدیریت مطلوب در مقابله با کرونا را مدیون روحیه بسیجی شهروندان، تجار و بازاریان دانست و ادامه داد: در سال جاری و همزمان با شیوع بیماری کرونا نزدیک به 10 هزار بسته معیشتی طی چهار مرحله از طریق بسیج اصناف در اختیار گروه های هدف و اقشار آسیب پذیر جامعه قرار گرفته است.

وی میزان مشارکت مردم در امور خیرخواهانه را بیش از پیش عنوان کرد و گفت: 5 هزار بسته کمک معیشتی دیگر در دو مرحله طی یک ماه آینده در سطح شهر تبریز به همت کمیته ای متشکل از اصناف، صنایع و معادن استان به منظور استفاده اقشار آسیب پذیر توزیع خواهد شد.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: همزمان با تأمین و توزیع کمک های مؤمنانه از ابتدا تا امروز، اصناف استان در امری خداپسندانه کمک هایی را نیز به نهادهای حمایتی ارسال کرده اند 

کد خبر 997082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha