۶ هزار واحد مسکونی  در خراسان جنوبی احداث می شود

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه ۶ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی احداث می شود، گفت: به هر یک از این واحدها ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی اصغر آسمانی مقدم» صبح امروز (۵ آذر) در نشست آغاز مرحله سوم کمک های مومنانه اظهار داشت: برای بحث تامین مسکن مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی استان اقداماتی را در دستور کار داشتیم.

 

 


مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته ۱۲ میلیارد تومان زمین رایگان در اختیار مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان قرار دادیم، گفت: برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان نیز ۵ هزار واحد مسکونی سال گذشته در نظر گرفته بودیم و به تعدادی از این افراد زمین رایگان اعطا کردیم.

 

 


وی بیان کرد: سال گذشته ۷ هزار واحد مسکونی در روستاهای استان با اعتباری بالغ بر ۲۸۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه در دست احداث قرار دادیم و از این تعداد ۵هزار واحد مسکونی کمک بلاعوض بالغ بر ۲۵ میلیون تومان دریافت کردند.

 

 

آسمانی مقدم با اشاره به اینکه امسال۶ هزار واحد مسکونی در خراسان جنوبی احداث می شود، افزود: برای هر یک از این واحدها ۳۰ میلیون تومان کمک بلاعوض و ۵۰ میلیون تومان وام قرض الحسنه پرداخت خواهیم کرد.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: تلاش می کنیم تا پایان سال جاری این تعداد واحدهای مسکونی را به متقاضیان تحویل دهیم تا از نعمت مسکن برخوردار شوند.

کد خبر 997106

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha