توزیع بیش از ۶۰۰۰ ماسک در خاوران به همت اصحاب کانون «امام حسین (ع)» خاوران

حسینی گفت: به همت اصحاب مسجد و کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» خاوران بالغ بر ۶ هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده در بین شهروندان توزیع شد.

«علی اصغر حسینی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: باتوجه به فراگیری نامعقول ویروس کرونا در شهر خاوران، نهادهای فرهنگی شهر اعم از کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)»، حوزه مقاومت بسیج «جواد الائمه (ع)، مرکز نیکوکاری «امام رضا (ع)» و... با توجه به نیاز سنجی های به عمل آمده در چندمین مرحله از کمک های مومنانه این بار بالغ بر 6 هزار ماسک و مواد ضد عفونی کننده در بین شهروندان توزیع کردند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «امام حسین (ع)» مسجد «صاحب الزمان (عج)» شهر خاوران افزود: همچنین همزمان با هفته بسیج به همت خیرین مقدار قابل توجهی اقلام بهداشتی تهیه و توسط اصحاب مسجد، بسیجیان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در محلات تقسیم شد.

 

وی با اشاره به فعالیت های این کانون فرهنگی و هنری در روزهای کرونایی نیز گفت: در حوزه استحفاظی کانون فرهنگی و هنری «امام حسین (ع)» گند زدایی در مراکز خرید، نانوایی، معبر و محل های پر رفت و آمد توسط اعضای کانون به صورت شبانه صورت می پذیرد.

 

حسینی با اشاره به اینکه این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد، اظهار کرد:‌ برنامه ریزی های ما بر این است تا با قدرت بخشی به صندوق قرض الحسنه کانون تا نابودی کرونا در کنار خانواده های مسجدی لبخند آفرینی کنیم.

کد خبر 997109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha