توزیع یک هزار بسته معیشتی طی هفته بسیج در سربیشه

ابراهیمی گفت: در هفته بسیج یک هزار بسته معیشتی، بهداشتی، فرهنگی بین اقشار آسیب پذیر شهرستان سربیشه توزیع شده و یا در حال توزیع است.

«حمید ابراهیمی»در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: در طول هفته بسیج یک هزار بسته معیشتی، بهداشتی به ارزش بیش از ۲۰۰ میلیون تومان بین اقشار آسیب پذیر شهرستان سربیشه توزیع شده و یا در حال توزیع است.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سربیشه افزود: با احتساب بسته های معیشتی توزیع شده در هفته بسیج، از ابتدای نهضت کمک مومنانه تا کنون ۸۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش بیش از دو و نیم میلیارد تومان توسط ناحیه مقاومت بسیج و خیران بین اقشار آسیب پذیر شهرستان توزیع شده است.

 

 

 

ابراهیمی در ادامه با بیان اینکه 168عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان سربیشه اجرا شده و یا در حال اجرا است، گفت: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا رویکرد برنامه ها تغییر کرده و بنا به فرمایش رهبرمعظم انقلاب و تاکید ایشان مبنی بر کمک به محرومان برنامه های به این سمت سوق داده شده است.

 

 

 

وی از برنامه های شاخص اجرا شده به تجدید بیعت و دیدار با ائمه جمعه شهرهای تابعه، برپایی نمایشگاه  عفاف و حجاب در حوزه مجازی، افتتاح پایگاه های بسیج، رژه موتوری وخودویی، برگزاری مسابقات ورزشی شامل دوچرخه سواری، تیراندازی و... با رعایت پروتکل های بهداشتی، مسابقه کتابخوانی و دلنوشته در مورد بسیج، معرفی پیشکسوتان بسیجی و شهدای بسیجی شهرستان و...اشاره کرد.

 

 

 

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سربیشه پخش کلیپ دستاوردهای بسیج در فضای مجازی، معرفی شهدای هر بخش از طریق فضای مجازی، تجدید بیعت با شهدا، برگزاری اردوهای جهادی یک روزه، تجلیل از بسیجیان نمونه، ختم مجازی قرآن به نام شهدا و توزیع بسته های فرهنگی با موضوع من یک بسیجی ام و...را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد و تاکید کرد: همه برنامه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

 

 

ابراهیمی یادآور شد: در طول هفته بسیج با انتشار پیام های بهداشتی مبنی بر رعایت پروتکل های بهداشتی و... برای مبارزه با بیماری کرونا به عنوان مسئله روز به روش های مختلف اعم از پشت نویسی خودروها و... در دستور کار قرار گرفت.

 

 

کد خبر 997151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha