کلیپ« انتقام کوچک از نبض داستان»  در فضای مجازی منتشرشد

کلیپ «انتقام کوچک از نبض داستان » به همت فرهنگ سرای گلستان تولید و در فضای مجازی منتشرشد.

 

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی فرهنگ سرای گلستان، این کلیپ با داستان « انتقام کوچک» و خوانش  امیر عربلو صاحب اثر تولید شده است .

" ندیمه نتوانست بیشتراصرارکند تا سارا خانم هم به او شک کند و او را از همفکران مراد به حساب آورد اما در دلش به اکبرهزار با لعنت فرستاد که چه طور نام دو  دوستش را پیش خانم برده است . همه می دانستنداحترام کیومرث خان و خانم به خاطر قدرت و ثروتشان است حتی خدمتکاران می دانستند پس از این که چهار فرزند آنها به مقام بالایی در ارتش رسیدند و ثروت عظیمی را به دست آوردند به زور زمین های زیادی را از روستائیان گرفتند از آنها کار فراوان می خواستند اما باقیمت کم محصولات آنها را خریداری با قیمت زیاد درشهر می فروختند....بخشی از این داستان است .

مجموعه « نبض داستان» مشتمل بر داستان های کوتاه با ژانر های عامه پسند از 10 نویسنده ایرانی است که به کوشش امیرعربلو و بهنام کسب پرست جمع آوری شده است.                   

 این کلیپ با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، معرفی نویسندگان، ارتقای توانمندی مخاطبان در انتخاب کتاب با موضوع مناسب به مدت زمان یک دقیقه و30 ثانیه تولید و بازدید آن  از طریق نشانی https://www.aparat.com/v/vMsB3 برای مخاطبان فراهم شده است.

کد خبر 997161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha