اجرای هفتمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در قالب تأمین ۳۰۰ جهیزیه و ۳۵ هزار بسته حمایتی

سرهنگ طیّران با اشاره به اهمیت حمایت از محرومان با هدف محرومیت زدایی در شرایط شیوع بیماری کرونا گفت: رزمایش مواسات و همدلی در قالب تأمین ۳۰۰ جهیزیه و ۳۵ هزار بسته حمایتی و معیشتی انجام شد.

« سرهنگ مهران طیّران» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص برپایی رزمایش مواسات و همدلی مصادف با هفته بسیج گفت: طی مرحله هفتم در سومین مقطع زمانی رزمایش مواسات و همدلی با هدف محرومیت زدایی به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی امام حسن مجتبی(ع) استان البرز افزود: در این دوره از رزمایش سبد حمایتی در کنار سبد معیشتی در قالب آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد، که 76 زندانی در این راستا آزاد شدند و تا پایان سال به 110 نفر می رسد.

 

وی با اشاره به ایجاد اشتغال آفرینی در راستای رزمایش مواسات و همدلی بیان کرد: به منظور اشتغالزایی آموزش های مهارت محور را مبنا قرار دادیم و در این رابطه بیشترین تمرکز در حوزه اشتغال خانگی و نوپا است.

 

وی با بیان اینکه تأمین مسکن محرومان از دیگر برنامه هایی است که در قالب رزمایش مواسات و همدلی به انجام می رسد عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 139 پروژه مسکن محرومان با همراهی کمیته امداد و خیران در دست اقدام قرار گرفته است که 133 مورد بازسازی و نوسازی و 5 مورد احداث داشتیم.

 

طیران ضرورت رسیدگی به وضعیت مناطق محروم را مهم خواند و  ادامه داد: بهسازی جاده های روستایی از دیگر برنامه های رزمایش مواسات و همدلی است.

 

مسئول بسیج سازندگی امام حسن مجتبی (ع) استان البرز با اشاره به اینکه توزیع این بسته های معیشتی به صورت محله محور ویژه افراد آسیب دیده در شرایط کرونا است خاطرنشان کرد: 35 هزار بسته معیشتی به ارزش 300 هزار تومان میان محرومان و افراد آسیب دیده به مناسبت هفته بسیج توزیع می شود.

 

طیران با اعلام خبر تهیه و توزیع ۳۰۰ جهیزیه ویژه نوعروسان اظهار کرد: با همت و همراه سپاه، کمیته امداد و ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تهیه و توزیع ۳۰۰ جهیزیه به نوعروسان در هفته بسیج در دستور کار قرار گرفت. 

 

 

کد خبر 997191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha